Jump to content

Fildödare,vart hittar jag?

Elander
 Share

Recommended Posts

:D Hmm...Hej!

Nu år det så att jag mixtrat lite med datorn så mina webcamsfiler har typ låst sig så jag kan inte kasta dom,och jag har kollat så dom inte är skrivskyddade eller så...

Så har jag hört om ett program som typ "dödar" dom filerna man vill,så man sedan kan kasta dom.

Vart hittar jag det?

tack för svar

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:D Hmm...Hej!

Nu år det så att jag mixtrat lite med datorn så mina webcamsfiler har typ låst sig så jag kan inte kasta dom,och jag har kollat så dom inte är skrivskyddade eller så...

Så har jag hört om ett program som typ "dödar" dom filerna man vill,så man sedan kan kasta dom.

Vart hittar jag det?

tack för svar

Dr.Delete brukar funka väldigt bra. Finns nog på download.com eller nåt liknande

Edit:Det tar bort filen direkt

Redigerad av Explosiv Anka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om den säger att filen används, kan du använda IsUsedBY för att ta reda på vad som använder den (och stänga det programmet).

Ok,tack...

men jag tog bort dom filerna jag skulle,men det kommer ändå fram samma sak när jag ska ominstallera det..

typ.

Systemet har inte ändrats. Du kan köra detta program senare vid ett tillfälle...

jag menar då min webcamera installation..jag vet ju inte änns varför det nu inte går att installera när jag tagit bort dom filerna som fanns kvar!?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor