Elander Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Hmm...Hej! Nu år det så att jag mixtrat lite med datorn så mina webcamsfiler har typ låst sig så jag kan inte kasta dom,och jag har kollat så dom inte är skrivskyddade eller så... Så har jag hört om ett program som typ "dödar" dom filerna man vill,så man sedan kan kasta dom. Vart hittar jag det? tack för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 (redigerad) Hmm...Hej! Nu år det så att jag mixtrat lite med datorn så mina webcamsfiler har typ låst sig så jag kan inte kasta dom,och jag har kollat så dom inte är skrivskyddade eller så... Så har jag hört om ett program som typ "dödar" dom filerna man vill,så man sedan kan kasta dom. Vart hittar jag det? tack för svar Dr.Delete brukar funka väldigt bra. Finns nog på download.com eller nåt liknande Edit:Det tar bort filen direkt Redigerad 2 september, 2005 av Explosiv Anka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 2 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Dr.Delete brukar funka väldigt bra. Finns nog på download.com eller nåt liknande Edit:Det tar bort filen direkt Tack såjätte mycket för svaret Explosiv Anka+tack för du svarade så snabbt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Om den säger att filen används, kan du använda IsUsedBY för att ta reda på vad som använder den (och stänga det programmet). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 2 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Om den säger att filen används, kan du använda IsUsedBY för att ta reda på vad som använder den (och stänga det programmet). Ok,tack... men jag tog bort dom filerna jag skulle,men det kommer ändå fram samma sak när jag ska ominstallera det.. typ. Systemet har inte ändrats. Du kan köra detta program senare vid ett tillfälle... jag menar då min webcamera installation..jag vet ju inte änns varför det nu inte går att installera när jag tagit bort dom filerna som fanns kvar!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Är det *.avi filer så kan Du installera xp-avifix. Gör ett sök på google. BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Kan rekommendera KillBox som är den bästa enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts