Jump to content

Al- Qaida hotar Sverige!

Jacker
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 58
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Ändå säger du att amerikanerna inte angriper oskyldiga? Hycklare kallas sådana som du.

Din inkompetens och fullständiga ovisshet om ämnet lyser igenom ganska starkt på flera ställen. Människorna som misshandlade irakier i fängelset var amerikansk militär. Borde inte det tala för att fler sådana här aktioner pågår, bara att de som gör så är smarta nog att inte föreviga grejen? Jo, säger jag, men jag är ju blott en dum fåne vid sidan av intelligensen personifierad.

Det är dags att lära sig att se saker från andra vinklar än Hollywoods. Amerika är inte världens räddare. Amerika är en stormakt, världens största, och de har en idiot som överkucku. Lille Bush, Jr. ser det som sin plikt att avsluta mellanösternkonflikten eftersom hans hedervärde pappa George Bush, Sr. påbörjade projektet. Clinton kom i vägen ett litet tag, men nu är han borta och klanen Bush lyckades få åtta år till att spendera på detta fina projekt. Lyckligtvis, för klanen Bush, kraschade afghanier in flygplan i deras ståtliga World Trade Center, så nu kunde de även inta Afghanistan, "i jakt på terrorister". En annan skulle ju skrocka lite och säga att de enbart vill ha oljan, men vad vet en annan? Jaja, nu är de back on track och kommer att sakta men säkert avsluta denna ockupation, allt medan de klappar Sharon i ryggen och ser till att israelerna, Bushs homies, lyckas med sin ockupation. Allt som allt blir det mer olja, och mer kontroll. På utsidan är det dock en "kamp mot det onda", helt enligt Hollywoods tycke.

Blä, jag har sagt nog nu...

Kunde inte ha sagt det bättre.....

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om det blir något terrorattentat vilket jag inte tror det blir så borde alla moskér brännas till grunden =P

Tänk på att 99% av världens muslimer är emot terrorattackerna, sen pga att det finns vissa idioter som går emot deras egna religion och dödar oskyldigt folk så betyder inte det att alla muslimer är terrorister.

Så kortfattat kan man säga - Dessa skäggiga gubbar är ett par idioter som använder namnet Islam och utnyttjar Islams lära för att få igenom sina egna intressen. Sen att Islam enligt koranen totalt fördömer allt som har med våld att göra, det har väl de inte läst antar jag? Sen att de inte heller läst vad Jihad egentligen handlar om? Deras tolkning: Jihad = revolt genom våld, rätta tolkningen= revolt med skrift. Man kan tolka alla gamla böcker på sitt egna sätt, därför blir det så farligt, helt så skall politik och religion inte blandas ihop.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tänk på att 99% av världens muslimer är emot terrorattackerna, sen pga att det finns vissa idioter som går emot deras egna religion och dödar oskyldigt folk så betyder inte det att alla muslimer är terrorister.

Vi såg ju det efter 11september på nyheterna. I palestina , pakistan blandannat så stod folk på gatorna och hurrade. Idioter! :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Visste ärligt talat inte ens att vi var med i afghanistan, men om det sker bombningar så sker det nog i antingen stockholm,göteborg eller malmö för de är största städerna, fan hoppas nu inte den grisen skickar hit nån som bombar oss

Vi har styrkor i Afghanistan, och på några ställen i Afrika.

Fast våra soldater har bara fredsbevarande uppgifter...

Om dom nu gör en massa atentat mot Sverige, hoppas jag vi blir med i invasionen av Syrien, som både stöder terroristerna, har farliga vapen, och hotar världen (under en militärparad satte dom en banderoll på en pansarvagn med texten "We will crush america").

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Orka jävla terrorister. Men om det blir något terrorattentat hoppas det löser upp demokratins strypgrepp på sverige och en ny tid med diktatur kan inledas :P

Mja eller att vi får nya politiker eller att de politiker vi har just nu i Sverige blir lite smartare och rustar upp armén igen istället för att bygga massa fotbollsplaner och ta privata flygresor för 150 000 kr som svenska folket betalat. :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor