Jacker Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Är i skolan, så jag har inte tid att skriva. http://www.expressen.se/index.jsp?a=429728 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Visste ärligt talat inte ens att vi var med i afghanistan, men om det sker bombningar så sker det nog i antingen stockholm,göteborg eller malmö för de är största städerna, fan hoppas nu inte den grisen skickar hit nån som bombar oss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Härligt, äntligen lite action i vårt avlånga land! Betänkas ska att den skäggige gentlemannen inte bara hotade Sverige, även om artikeln mest handlade om vårt land. Jag betvivlar att Sverige är prioriterat alls, men om jag sprängs på vägen till Slussen så får ni säga "Vad var det jag sa...", jag lovar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Härligt, äntligen lite action i vårt avlånga land! Ska man ta den meningen seriös eller inte? Så du vill alltså att det ska flyga runt massa bomber över Stockholm?. Du vill att det sitter självmordsbombare i varje tågvagn i tunnelbanan?. Nej jag tycker du ska packa väskan och flyttade till ett annat land med mer "action" om du vill se döda männsikor på gatorna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Ska man ta den meningen seriös eller inte? Så du vill alltså att det ska flyga runt massa bomber över Stockholm?. Du vill att det sitter självmordsbombare i varje tågvagn i tunnelbanan?. Nej jag tycker du ska packa väskan och flyttade till ett annat land med mer "action" om du vill se döda männsikor på gatorna. Bah, chickenshit... äntligen har vi ju ett argument till att rusta upp försvaret igen! Ja, klart som fan att jag skojade. Trodde du hade lite högre tankar om mig, men men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Bah, chickenshit... äntligen har vi ju ett argument till att rusta upp försvaret igen! Ja, klart som fan att jag skojade. Trodde du hade lite högre tankar om mig, men men... Ja det kanske vi har men jag vill helst inte se försvaret användas över huvud taget. Kände på mig att du skojade, ville bara dubbelkolla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Ska man ta den meningen seriös eller inte? Så du vill alltså att det ska flyga runt massa bomber över Stockholm?. Du vill att det sitter självmordsbombare i varje tågvagn i tunnelbanan?. Nej jag tycker du ska packa väskan och flyttade till ett annat land med mer "action" om du vill se döda männsikor på gatorna. Om det händer så looovar jag dig att jag äter upp mitt tangentbord, spyr upp det och sedan bakar en paj av det igen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Bah, chickenshit... äntligen har vi ju ett argument till att rusta upp försvaret igen! Ja, klart som fan att jag skojade. Trodde du hade lite högre tankar om mig, men men... Vilket försvar? Har Sverige ett sådant? Du kanske tänker på alla dom som mår psykiskt dåligt? Så som Mijailo Mijailovic eller den 16åring som för några år sedan skulle spränga en skola i Malmö? Plus alla andra hundra tals barn och vuxna som mår skit men som Sverige inte gör ett skit åt utan låter går på stan som tickande bomber istället. Ja där har man ju en rätt bra arme Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Hoppas dom gör en terroatttack så sverige förstår att det är dags o förklara krig mot terroristerna som USA gjort för länge sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Hoppas dom gör en terroatttack så sverige förstår att det är dags o förklara krig mot terroristerna som USA gjort för länge sen Vi är terrorister för dom. Eller rättare sagt, amerikanarna är terrorister enligt dom. Vi anser att dom är terrorister. Terrorister är (typ) människor som gör något dåligt och bryter mot Genevkomitionen(Stavning?). De anser att Amerikanarna /Vush har gjort det. Vi äro alla Terrorister. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Hoppas dom gör en terroatttack så sverige förstår att det är dags o förklara krig mot terroristerna som USA gjort för länge sen Ja vi får väl se... Tror mer att dom bara kommer sitta där nere i sina säkerhetsceller och lyssna på när sverige faller... Oj se där Nick Bergs sista minuter http://www.quantrimang.com/images/alqaida.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Hoppas dom gör en terroatttack så sverige förstår att det är dags o förklara krig mot terroristerna som USA gjort för länge sen Men jag fattar inte? Varför ska Sverige kriga för? Vad är det SUPERBRA med det? Jag tycker det låter ganska ovettigt av dig att hoppas på bomber i vårat land och senare hoppas på krig mot ett annat. Herregud! Det kommer aldrig bli fred på jorden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Haha, Ceone, livet är inte ett TV-spel. Det här är verkligheten, man "förklarar inte krig mot terroristerna" i en handvändning. Först och främst, tänk efter; kan vi verkligen tillföra någonting till ett krig i global skala? Vi hade ju nittiotvå trupper i Irak, [som man aldrig ens hört talas om, hmm...] och det var ju enbart för symbolikens skull. Att du sedan "hoppas att de gör en terrorattack" får mig att må illa, och jag önskar lite smått att om nu den attacken uppstår så är det din familj som sitter i tågvagnen/flygplanet/bussen. Vad du säger är att du vill att folk ska sätta livet till så att Göran och gänget officiellt ska "förklara krig mot terrorismen". Fattar du hur idiotiskt det du påskiner är? Jag hoppas det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Vi är terrorister för dom. Eller rättare sagt, amerikanarna är terrorister enligt dom. Vi anser att dom är terrorister. Terrorister är (typ) människor som gör något dåligt och bryter mot Genevkomitionen(Stavning?). De anser att Amerikanarna /Vush har gjort det. Vi äro alla Terrorister. Fel. Terrorist angriper oskyldiga människor. Så är Amerikanarna terrorister? USA ger afghanistan flera miljarer dollar för att försvara sig mot sovjet/ryssland. Men som tack kör al-quaida (som ledde afghanistan) in två flygplan i WTC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukiz Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Tiden är inne... Vi får hoppas att detta inte är sant. Och vi får hoppas om detta nu händer att dom inte använder kärnkraftvapen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Tiden är inne... Vi får hoppas att detta inte är sant. Och vi får hoppas om detta nu händer att dom inte använder kärnkraftvapen. Dom har ju fan inga kärnvapen! Dom planerar ju sina attacker långt ner i grottorna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Men som tack kör al-quaida (som ledde afghanistan) Håller du på med den lögnen fortfarande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Håller du på med den lögnen fortfarande? Vem ledde då? berätta för mig som är så "okunnig" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Fel. Terrorist angriper oskyldiga människor. Så är Amerikanarna terrorister? USA ger afghanistan flera miljarer dollar för att försvara sig mot sovjet/ryssland. Men som tack kör al-quaida (som ledde afghanistan) in två flygplan i WTC MEN ÄR DU HELT BEFRIAD FRÅN HJÄRNCELLER ELLER?! Wow... inte ofta jag skriver helt i versaler, men du är så jävla dum så att jag vill ta en knölpåk och slå dig gul och blå i sambatakt... Angriper inte Amerika oskyldiga?! Jag har bara en sak att säga; Abu Ghraib-fängelset. Ringer det en klocka eller? Amerikanerna misshandlade ju för fan "misstänkta" i fängelset, lät hundarna våldföra sig på deras härjade kroppar och skrattade åt eländet, allt medan deras inkompetenta kollegor fotograferade sörjan. Oj, big shocker coming your way... USA ger afghanistan flera miljarer dollar för att försvara sig mot sovjet/ryssland. Men som tack kör al-quaida (som ledde afghanistan) in två flygplan i WTC Ja, jo... du har ju helt rätt. Hoppas inte Al-Qaeda blir omvalda, de gjorde ju ett dåligt jobb som landets ledare. IDIOT! Al-Qaeda är en terrororganisation, inget jävla parti... de har aldrig lett något land, så håll käft och gör inte bort dig igen. Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 MEN ÄR DU HELT BEFRIAD FRÅN HJÄRNCELLER ELLER?! Wow... inte ofta jag skriver helt i versaler, men du är så jävla dum så att jag vill ta en knölpåk och slå dig gul och blå i sambatakt... Angriper inte Amerika oskyldiga?! Jag har bara en sak att säga; Abu Ghraib-fängelset. Ringer det en klocka eller? Amerikanerna misshandlade ju för fan "misstänkta" i fängelset, lät hundarna våldföra sig på deras härjade kroppar och skrattade åt eländet, allt medan deras inkompetenta kollegor fotograferade sörjan. Oj, big shocker coming your way... Tack. Det kan inte bush hjälpa. Dom som gjorde det straffades ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts