jepagodo Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Vilka bilar kan jag ha många (6-7) gängmedlemmar i? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 (redigerad) En med många sittplatser, Dah Coach t.e.x Edit: Om du stannar på forumet så välkommen, Gjorde du bara en member för att få svar på EN fråga så säger jag "SÖK FÖR F*N Redigerad 2 september, 2005 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Har för mig att det e så sugit att man bara kan ha 4 pers i bussen också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 (redigerad) Har för mig att det e så sugit att man bara kan ha 4 pers i bussen också. Nej, har läst att man ska kunna vara 7st i den Redigerad 2 september, 2005 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mums_mums Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Tror jag packade in 4 + CJ i en buss. jag hadde inte så mycket respect. har dödat över 1000 av mina gang members för vapen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Man får plats med max antal gängmedlemamr i Coachen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts