ZcruweN Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Ja dom flesta av er vet vad jag menar, det är så att jag letar lite roliga spel, helst med cellshadow grafik, PC eller PS2 är det jag söker till då Så börja tipsa på Jag vet ett men det är på japanska Naruto ser hur bra ut som helst Och jag vill inte att nån kommer och säger Killer7 för det spelet tycker jag ser ut att suga totallt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Cellshade, XIII är det enda jag kommer på som jag spelat med den grafiken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Själv har jag inte spelat det så jag vet inte hur det är men The Wind Waker är ju celshadat (stavning?). Du kan ju testa det. Kan också rekommendera XIII starkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Splinter Cell: Chaos Theory har garanterat det, och Splinter Cell: Pandora Tomorrow kan ha det, är inte säker. Pandora tomorrow är ett riktigt bra spel i alla fall, har inte spelat chaos ännu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Teenage Mutant Ninja Turtles Max Payne XiaoXiao mod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 (redigerad) XIII(Ps2,xbox,GC och PC), The Legend of Zelda: Wind Waker(GC) och Dark Cronicle(Ps2) är tre bra exempel på bra celshadingspel. Cortez: Detta är Celshading-grafik Killer 7 The Legend of Zelda: Wind Waker Dark Cronicle Edit: Förlåt för den stora bilden. Edit2:Märkte nu att du inte ville att nån skulle nämna Killer 7 Redigerad 4 september, 2005 av Alpha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Dragonball Z: Budokai 3 lätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Splinter Cell: Chaos Theory har garanterat det, och Splinter Cell: Pandora Tomorrow kan ha det, är inte säker. Pandora tomorrow är ett riktigt bra spel i alla fall, har inte spelat chaos ännu. Tror du det på fullt allvar? Här är några spel med cel-shading som inte nämnts: ICO och Cell Damage. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Som många redan sagt, XIII, gav faktiskt några underhållande timmar framför burken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Veatiful Joe har jag hört ska vara ett bra spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Tror du det på fullt allvar? Här är några spel med cel-shading som inte nämnts: ICO och Cell Damage. Nej, men orka... jag tänkte på en annan sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 (redigerad) Finns nått av dom där spelen på xbox förutom XIII Redigerad 5 september, 2005 av 50 cent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 5 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Det här skulle jag vilja ha NARUTO THE GAME Men det är på japanska som otur är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Det här skulle jag vilja haNARUTO THE GAME Men det är på japanska som otur är Naruto är allt bra tuff Har läst en naruto-pocket.. rätt heftigt i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Häftig grafik, ser ut som serien Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 5 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 (redigerad) Häftig grafik, ser ut som serien Bilden är då inte världens finaste, har några små filmer från spelet på datorn och det ser så himmla nice ut Redigerad 5 september, 2005 av ZcruweN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Det här skulle jag vilja ha NARUTO THE GAME Men det är på japanska som otur är Hoppas något Naruto-spel släpps i Europa. Är spelet ett äventyrsspel eller ett Beat Em Up spel? Kan man slåss med Naruto, Sasuke och Sakura tillsammans? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 5 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 (redigerad) Hoppas något Naruto-spel släpps i Europa. Är spelet ett äventyrsspel eller ett Beat Em Up spel? Kan man slåss med Naruto, Sasuke och Sakura tillsammans? Har för mig att det ska vara ett Beat-em-up spel. Du ska kunna välja mellan..... Naruto, Sasuke, Sakura, Rocklee, Kiba, Shino, Neji, Shikamaru och några till som jag inte riktigt kommer ihåg Som jag tror det är nu är att på bilden så syns ju alla 3 från Team7 alltså Naruto, Sasuke och Sakura, jag tror det är typ en liten filmsnutt eller så där. Men ska inte säga så mycket då för att jag inte vet så himmla mycket Och jag tror men bara tror att spelet ska släppas i Europa nån gång, pga Animen har blivit så himmla populär så man får väl hoppas (:!!! Edit: BTW ni kan väl aldrig gissa vem jag skulle spela som mest då? Redigerad 7 september, 2005 av ZcruweN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grims Fan #1 Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Jag vet inte kan det vara någon här?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts