skribb Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Har tappat bort en ikon som jag brukade använda för .avi-filer... Och jag som är så fäst vid den! Har totalt glömt bort vilket program den kommer ifrån. Men jag kommer ihåg hur den såg ut. Gjorde en liten bild, hoppas någon vill/kan/orkar hitta den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Har tappat bort en ikon som jag brukade använda för .avi-filer... Och jag som är så fäst vid den! Har totalt glömt bort vilket program den kommer ifrån. Men jag kommer ihåg hur den såg ut. Gjorde en liten bild, hoppas någon vill/kan/orkar hitta den! Finns den i windows från början eller tillhör den ett program? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Har letat ett tag nu, men har dessvärre inte kunnat hitta den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 1 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Finns den i windows från början eller tillhör den ett program? Det är det jag inte vet. Men jag misstänker att den följer med Windows eller så är den från någon mediaspelare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Är det inte typ från standard mediaspelaren man får med i Win95? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 2 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Måhända. Någon som har Win95? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Måhända. Någon som har Win95? Mjaaa, på nån skiva i nån låda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 2 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Ja men, vad väntar du på? INSTALLERA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Ja men, vad väntar du på? INSTALLERA. Mja, jag vet inte, jag är nöjd med det OS:et jag har nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 jag har win98, vars finns windows-ikonerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Den gamla Mediaspelaren finns iofs i Windows XP också. Kika i Program \ Windows Media Player foldern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 2 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 jag har win98, vars finns windows-ikonerna? C:\Windows\system32\shell32.dll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Hittade nu. De som vill ha ( ) kan PMa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts