Weener Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Mina, jag & Irene Ace Ventura 1 och 2 Shrek 2 Team America Typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Scream, The Boondock Saints (populär, hehe), Donnie Darko, Monty Python and the holy grail... orka... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 (redigerad) Detta är min lilla lista av mina favoritfilmer jag är också dålig på att ranka filmer eftersom filmerna är bra på olika sätt men min favoritfilm är helt klart Armageddon måste nog fan köpa den på DVD! Armageddon Rat Race Smala Sussie The Day After Tomorrow Tears Of The Sun Hostage Kopps Findning Nemo Lägger dit mer senare om jag kommer på nåt mer. Redigerad 7 september, 2005 av Mr.Dumbom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Jag gillar starka filmer... Jag vill ha filmer med: bra story, budskap, bra handling. Jag vill bli rörd av filmer. Kanske Der untergang/Undergången är en bra film för dig. Den är väldigt stark. Handligen utspelar sig dom sista dagarna i det tredje riket, i hitlers bunker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Guds stad The Hurricane Blues brothers The commitments Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Gör en topp 3 1.Blood in Blood out 2.American History X 3.Saw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts