Crice Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Låter mer som "sandey" än "sanden"... "Små negrer i sandey", höhö... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Små negrer i sundae då. NÖJD?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Det stämmer faxtist. Fan, nu har ni sabbat en av de bästa U2 låtarna för mig! Dom e ju typ det bästa som finns och nu kommer jag bara tänka på små nergrar i sanden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crouching.tiger Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Då kan du aldrig ha hört en skåning prata Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahaha. jag är skåning och bor i skåne, pågablära. så jag har nog hört skåningar säga "negrer" och det låter banne mig inte sådär. kul, jag hatar U2, men nu kommer jag iaf börja skratta när jag hör den här låten. om jag hade lyssnat på radio alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahaha. Det va jättekul... skrattar nästan lika mkt jag. hur skulle jag kunna veta att du var där ifrån? dom skåningarna jag har hört säga neger säger det väldigt likt sången Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 dom skåningarna jag har hört säga neger säger det väldigt likt sången Jo jag med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts