P-C Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Yay! I feel special! *PEKAR* såja, on-topic nu.. Men det finns ingen topic att vara "on" på! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Jag hade samma problem, men sedan använde jag A.pach och det funkade finfint Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Jag lånar den här topicen lite. Jag förstår inte varför folk heter te x: "LINDA (l) | MIN JONAS ;-) HAHA FAN VAD KUL VI HADE PÅ STAN ALEX HEHE SNYGGASTE KILLEN PÅ KONSUM ;-) ;-) ;-)" eller: "Jossan DU O JA FÖR ALLTID! (l) (l)!!" suck, varför kan dom inte bara heta "Linda" eller "Jossan". Vem bryr sig om deras jekla privatliv? Vem bryr sig om dom såg nån snygg kille .. helt idiotiskt. Haha ord! Citat och liknade går ju an, men sån skit stör jag mig på.. Klå den här "-->[RoBiN]<-- l Har installerat.. SWAT 4.. BF2.. å Juiced idag.." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 (redigerad) Klå den här "-->[RoBiN]<-- l Har installerat.. SWAT 4.. BF2.. å Juiced idag.." Sure thing. "-´_*Tessan*_´- - [bara gud vet (l)] (l) Tessie och krilla för evigt! (l) JAG ÄLSKAR DIG ANDERS ;-) ;-)" Redigerad 3 september, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Haha ord! Citat och liknade går ju an, men sån skit stör jag mig på.. Klå den här "-->[RoBiN]<-- l Har installerat.. SWAT 4.. BF2.. å Juiced idag.." Yeah.. [T0B14Z][FR0M]$W£D£N] Exakt så. Färger och hela köret. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Ladda ner Miranda IM och ändra namn på alla med nick som man irriterar sig på . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Ladda ner Miranda IM och ändra namn på alla med nick som man irriterar sig på . Eller Plus om man vill ha kvar MSN Messenger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Jehe? ni vill häva fil blockering för att skicka virus och olagliga MP3 VA?! flippa bara.... ni kunde bara söka i google ju... KeyWords people! KEYWORDS! Lite keyword hjälp!: Vilket program gäller det? (Svar: MSN) Vad vill du veta specifikt i MSN? (Svar: file block) Du vill ha patch för att unblocka fil blockering? (Svar: Patch) Du vill ju ta bort denna fil blockering så... (Svar: remove) Nu blandar vi! Vi har: MSN file block patch remove Gå nu in på Google och skriv: MSN file block remove patch Gissa vad som hittades på 9onde plats? den här sidan! A-Patch Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts