Jump to content

MSN = BLÄÄÄ

Foo
 Share

Recommended Posts

Btw hur ska jag göra för att bli av med det gamla Microsoft Messenger, som jag loggas in på först, och sedan kommer in på msn 7.0 och så blir det cp av allt? :(

Jag testade att ta bort det, men då blev det programmappenöppnasnärjagstartardatorn- problemet, och när jag körde programfix så återställdes microsoft messenger.

Sry om detta låter virrigt. Jag är trött.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag måste ställe en fråga ang. msn och hotmail...

Fan vad liten den blev?! Iallafall. det är smilisar text mm man kan välja. kan man ta bort det? Jag fick fram det genom att väla RTF i verktyg men nu går det inte att ta bort?!

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag måste ställe en fråga ang. msn och hotmail...

Fan vad liten den blev?! Iallafall. det är smilisar text mm man kan välja. kan man ta bort det? Jag fick fram det genom att väla RTF i verktyg men nu går det inte att ta bort?!

Stor bild det där. :D Man kan inte trycka på den.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag lånar den här topicen lite.

Jag förstår inte varför folk heter te x:

"LINDA (l) | MIN JONAS ;-) HAHA FAN VAD KUL VI HADE PÅ STAN ALEX HEHE SNYGGASTE KILLEN PÅ KONSUM ;-) ;-) ;-)"

eller:

"Jossan DU O JA FÖR ALLTID! (l) (l)!!"

suck, varför kan dom inte bara heta "Linda" eller "Jossan". Vem bryr sig om deras jekla privatliv? Vem bryr sig om dom såg nån snygg kille .. helt idiotiskt. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag lånar den här topicen lite.

Jag förstår inte varför folk heter te x:

"LINDA (l) | MIN JONAS ;-) HAHA FAN VAD KUL VI HADE PÅ STAN ALEX HEHE SNYGGASTE KILLEN PÅ KONSUM ;-) ;-) ;-)"

eller:

"Jossan DU O JA FÖR ALLTID! (l) (l)!!"

suck, varför kan dom inte bara heta "Linda" eller "Jossan". Vem bryr sig om deras jekla privatliv? Vem bryr sig om dom såg nån snygg kille .. helt idiotiskt. :(

De kanske vill berätta för världen om allt de varit med om! Jag brukar ha små citat i mitt MSN-namn... Typ...

Just nu heter jag tillexempel

"Nu jävlar ska vi sova i hörn!" "VEM VAR DET SOM VILLE HA PLASTMAPPAR?!"

Det första är ett Måns-citat, och det andra är ett citat från tvserien "Kommissionen", för han som spelar Kosmos i "Kosmos och Kattis" "Doktor Kosmos" (alltså barnprogrammet) var med och hittade en massa mappar som han ville dela med sig av. Jag tycker han är cool och det var lite kul, så jag har med det. Jag känner mig häftig...

Varför skrev jag allt detta?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

De kanske vill berätta för världen om allt de varit med om! Jag brukar ha små citat i mitt MSN-namn... Typ...

Just nu heter jag tillexempel

"Nu jävlar ska vi sova i hörn!" "VEM VAR DET SOM VILLE HA PLASTMAPPAR?!"

Det första är ett Måns-citat, och det andra är ett citat från tvserien "Kommissionen", för han som spelar Kosmos i "Kosmos och Kattis" "Doktor Kosmos" (alltså barnprogrammet) var med och hittade en massa mappar som han ville dela med sig av. Jag tycker han är cool och det var lite kul, så jag har med det. Jag känner mig häftig...

Varför skrev jag allt detta?

Dig kan jag acceptera att ha på min kontaktlista. Men inte såna idioter. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor