doktor Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Nåt fruktansvärt har skett, min sparning har försvunnit, och jag vet inte varför. Efter att jag misslyckats med uppdraget "a home in the hills" (sista las venturas uppdraget) stängde jag av san andreas, och när jag skulle försöka igen så var min sparning borta , är det någon som vet om sdet går att få tillbaks den igen på nåt sätt?, skulle vara väldigt tacksam om nån hjälpte mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Nåt fruktansvärt har skett, min sparning har försvunnit, och jag vet inte varför. Efter att jag misslyckats med uppdraget "a home in the hills" (sista las venturas uppdraget) stängde jag av san andreas, och när jag skulle försöka igen så var min sparning borta , är det någon som vet om sdet går att få tillbaks den igen på nåt sätt?, skulle vara väldigt tacksam om nån hjälpte mig. Vad har du det på för konsoll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Du råkade väl ta delete istället för save/load. Det ända du kan göra är att ta någon annans save-fil, som är där du var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 ... http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...=0&hl=savegames Gamesave 3 om du har det på PC. Om du har det på konsol: Spela från närmaste sparning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Nåt fruktansvärt har skett, min sparning har försvunnit, och jag vet inte varför. Efter att jag misslyckats med uppdraget "a home in the hills" (sista las venturas uppdraget) stängde jag av san andreas, och när jag skulle försöka igen så var min sparning borta , är det någon som vet om sdet går att få tillbaks den igen på nåt sätt?, skulle vara väldigt tacksam om nån hjälpte mig. Sparade du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
doktor Skrivet 2 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 När jag tänker efter så kanske det var så att jag råkade radera den, men jag hitade en sida där man kunde ladda ner sparfiler, min fråga är nu vilken mapp ska man lägga sparfilerna i? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 När jag tänker efter så kanske det var så att jag råkade radera den, men jag hitade en sida där man kunde ladda ner sparfiler, min fråga är nu vilken mapp ska man lägga sparfilerna i? Hur kan du inte veta det? C:\Documents and Settings\accountnamn\Mina dokument\GTA San Andreas User Files Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
doktor Skrivet 2 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Tack så mycket för hjälpen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts