Jump to content

Sparfil borta :(

doktor
 Share

Recommended Posts

Nåt fruktansvärt har skett, min sparning har försvunnit, och jag vet inte varför.

Efter att jag misslyckats med uppdraget "a home in the hills" (sista las venturas uppdraget) stängde jag av san andreas, och när jag skulle försöka igen så var min sparning borta :blink:, är det någon som vet om sdet går att få tillbaks den igen på nåt sätt?, skulle vara väldigt tacksam om nån hjälpte mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nåt fruktansvärt har skett, min sparning har försvunnit, och jag vet inte varför.

Efter att jag misslyckats med uppdraget "a home in the hills" (sista las venturas uppdraget) stängde jag av san andreas, och när jag skulle försöka igen så var min sparning borta :blink:, är det någon som vet om sdet går att få tillbaks den igen på nåt sätt?, skulle vara väldigt tacksam om nån hjälpte mig.

Vad har du det på för konsoll?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Efter att jag misslyckats med uppdraget "a home in the hills" (sista las venturas uppdraget) stängde jag av san andreas, och när jag skulle försöka igen så var min sparning borta :P, är det någon som vet om sdet går att få tillbaks den igen på nåt sätt?, skulle vara väldigt tacksam om nån hjälpte mig.

Sparade du? :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor