eliizar Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Jag gör det iaf Vad är lajv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 I don't want to get my Gucci's all muddy.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Nope var på väg, känner en polare som har gjort det. I don't want to get my trätofflor all muddy.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Lajv?menar du folk som springer runt i skogen och låsas slåss med latex svärd? I dont want to get my Tiger Of Sweden:s all muddy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Lajv?menar du folk som springer runt i skogen och låsas slåss med latex svärd? I dont want to get my Tiger Of Sweden:s all muddy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Nej tack! I dont want to get my vad igentligen? all muddy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Aldrii i liivet Tacka vet jag WoW. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Haha nejtack, no offense, men det är nog det fjantigaste jag vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Räknas airsoft krig som..erm...lajv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Nej det gör jag inte. I don't want to get my Nike shox all muddy.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bíg_mamá Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 HAHAHA!!! .. men ere kul eller?? (asså LAJV) låter lite..öhm... halvtöntigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 HAHAHA!!! .. men ere kul eller?? (asså LAJV) låter lite..öhm... halvtöntigt? Om du tycker om att springa runder med ett gummi svärd och föreställa dig att du är på medeltiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Haha nejtack, no offense, men det är nog det fjantigaste jag vet Sant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Några jag "känner" på en mIRC chatt skulle lajva utanför hässleholm och bjöd in mig.. tackade dock nej.. att springa runt med 20+ andra som är 20-35 år gammla som jag aldrig har sett förut..? nej tack.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Nej jag tycker det värkar väldigt fjantigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 En "kompis" (snarare en bekant i min ålder) lajvar för fullt. Hans lillebror också. Han berättade att han hade fått ett "uppgraderat onxi-svärd med 30+ skada." Jag tyckte det lät larvigt. I hans "lajv-grupp" så var han en krigar-dvärg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Lajv är kul... Det är bara att dom som inte har prövat det som har lite vrickat tycke om det. visserligen. lite töntigt, men kul... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Lajv är kul... Det är bara att dom som inte har prövat det som har lite vrickat tycke om det. visserligen. lite töntigt, men kul... Jasså? ska jag vara ärlig så skrattar jag åt fjollorna som springer runt och leker riddare i skogen! jag har inget vrickat trycke alls... jag har testat mmorpg-spel och hatar dom också, det är mitt tycke. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Aldrig! Elizar: känner du Alex Hedberg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Nej jag tycker det värkar väldigt fjantigt. .w0rd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts