axek Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Jag undrar om nån har hört om nåt spel på DVD som går att spela i vanlig DVD spelare, alltså spel som inte behöver installeras. Jag själv har ingen aning men det vore väldigt skoj! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Nädu, nått sånt spel har jag aldrig hört talas om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Vem vill bli miljonär finns som sånt spel. eller postkods miljonären eller vad fan det heter nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Menar du en dvd spelare som är till tvn? Det finns bara typ: Vem vill bli miljonär - som bara är ett spel då. finns småspel i vissa filmer,typ disneyfilmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Närr och Fjärran finns väl med som DVD spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Ja, i vissa filmer ingår det "spel", om du nu vill kalla dem det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Vem vill bli miljonär finns som sånt spel. eller postkods miljonären eller vad fan det heter nu Vem vill bli miljonär är det ända jag sett. Sen har ju vissa animerade filmer småspel, om det skulle räknas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
axek Skrivet 2 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Oki tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts