Shady_4_life Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Hej! jag behöver lite hjälp med min mobil, som sagt så är det en SonyEricsson Z800i när jag köpte den så fick jag ett minneskort på 1Gb på köpet..jag vet hur man får in musik,bilder ect. men jag vet inte om man kan få in T.ex. Musikvideos??? Jag har tillräkligt med färger, och den har MP3-spelare så det borde gå,så om nån vet hur så berätta gärna!!! och en annan sak, jag har läst att man kan expandera Telefon minnet till 512MG istället för 7MB..och då undrar jag HUR?!! och ifall nån vet var man kan hitta spel till den som man sen kan överföra med USB-kablen!! gratis spel då!!! Svara gärna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 (redigerad) Om den kan spela video vet jag inte men om den kan så är det nog bara 3gp filmer. Det med minnet har jag aldrig hört talas om. Lär ju kosta isåfall. Spelen är lätt: www.myz800.net Där har du allt till din mob. Antingen kan du ladda ner allt till datan eller skicka via wap. Redigerad 1 september, 2005 av JMC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 1 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Om den kan spela video vet jag inte men om den kan så är det nog bara 3gp filmer. Det med minnet har jag aldrig hört talas om. Lär ju kosta isåfall. Spelen är lätt: www.myz800.net Där har du allt till din mob. Antingen kan du ladda ner allt till datan eller skicka via wap. TACK TACK TACK...skit bra sida ju... btw, har du inte hört talas om 1GB minneskort =S..det kostar 1000:- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 1 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Om den kan spela video vet jag inte men om den kan så är det nog bara 3gp filmer. Det med minnet har jag aldrig hört talas om. Lär ju kosta isåfall. Spelen är lätt: www.myz800.net Där har du allt till din mob. Antingen kan du ladda ner allt till datan eller skicka via wap. WOW...grym sida.... jag gör så att jag lägger spelen på datan sen tar över dom på mobben med USB.. men i vilket "Mapp" ska jag lägga Spel i??? jag ser bara Image Themes Others Ect. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 (redigerad) WOW...grym sida.... jag gör så att jag lägger spelen på datan sen tar över dom på mobben med USB.. men i vilket "Mapp" ska jag lägga Spel i??? jag ser bara Image Themes Others Ect. Lägg dom bara någonstans där mapparna finns för telefonen lägger dom automatiskt på rätt ställe sedan. btw, har du inte hört talas om 1GB minneskort =S..det kostar 1000:- Joda men du snacka om telefonens minne inte kortet man får me. "och en annan sak, jag har läst att man kan expandera Telefon minnet till 512MG istället för 7MB..och då undrar jag HUR?!!" <<< Det mennade jag. Sen tycker jag det är för dyrt än med såna kort. 1000spänn för 1Gb. 1spänn/MB Redigerad 1 september, 2005 av JMC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 1 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Lägg dom bara någonstans där mapparna finns för telefonen lägger dom automatiskt på rätt ställe sedan. Joda men du snacka om telefonens minne inte kortet man får me. "och en annan sak, jag har läst att man kan expandera Telefon minnet till 512MG istället för 7MB..och då undrar jag HUR?!!" <<< Det mennade jag. Sen tycker jag det är för dyrt än med såna kort. 1000spänn för 1Gb. 1spänn/MB Hehe...joo, men jag fick det i priset!!! men har du msn ifall det inte funka? och om jag behöver hjälp med nåt annat!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Hehe...joo, men jag fick det i priset!!! men har du msn ifall det inte funka? och om jag behöver hjälp med nåt annat!!!! Ok ja det är ju rätt ok. Va köpte du den? För vet att i nya W800i får man bara ett 512Mb... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 1 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 (redigerad) Adda min msn nu istället!!!! Jeppsson_89@hotmail.com OOPS...såg precis att du gett mig den, min data e helt slö, tar typ 10 minuter Redigerad 1 september, 2005 av Shady_4_life Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Konstigt att de gav dig ett 1gb minne. Det är inte så att du hörde fel? Till min Z800i fick man bara 64mb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Konstigt att de gav dig ett 1gb minne. Det är inte så att du hörde fel? Till min Z800i fick man bara 64mb. Har för mig det var en typ av 'deal' då de försökte sälja ut telefonen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 (redigerad) Man kan ju också ladda ner PVAuthor (packed video). Där kan man välja upplösning, ljudkvalitet, bildhastighet m.m. Och sen konvertera. Rekommenderas. Redigerad 1 september, 2005 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Man kan ju också ladda ner PVAuthor (packed video). Där kan man välja upplösning, ljudkvalitet, bildhastighet m.m. Och sen konvertera. Rekommenderas. ..konvertera sina egna musikvideos + filmer till mobilens egna format (.3gp). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 (redigerad) ..konvertera sina egna musikvideos + filmer till mobilens egna format (.3gp). Alldeles riktigt. Min 100:de post!! Redigerad 2 september, 2005 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Min 100:de post!! Wow! Testa att köpa en ny mobil ist Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 4 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 (redigerad) ..konvertera sina egna musikvideos + filmer till mobilens egna format (.3gp). Men var laddar man ner såna?! EDIT: angående det minneskortet så köpte jag den på Blocket men han som sålde den hade inte använt den ..så den va helt ny... Redigerad 4 september, 2005 av Shady_4_life Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts