Mrcoffo Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Hej alla på Gta sajten jag skulle gärna vilja ha liite kritik på min nya Signature ifall ni gilla den så kan ni adda mig på msn : HurfeN@hotmail.com så kan ja göra en till dig med ! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 (redigerad) http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...c=18566&st=4220 Rapporterat. Angående signaturen så var den väl hyfsad Redigerad 1 september, 2005 av Curly Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
cca Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Var la lite halvt bra, penslingen ser lite halvtråkig ut, gubben är dåligt inblendad och är lite "choppy" i ändarna. Ser ok ut. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Varför har alla ungar ett sånt PROBLEM? GAH! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Varför har alla ungar ett sånt PROBLEM? GAH! Och en 15åring är ju inget barn, näää... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 (redigerad) Och en 15åring är ju inget barn, näää... Ser inte mig själv som ett barn. Du är för övrigt två år äldre än mig. Stor skillnad. Redigerad 1 september, 2005 av P-C Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Ser inte mig själv som ett barn. Du är för övrigt två år äldre än mig. Stor skillnad. Har han kallat dig barn då? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Har han kallat dig barn då? Han syftade väl på mig, eller? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Han syftade väl på mig, eller? Haha, jo. Läste fel :"> Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts