samool Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 (redigerad) Man kanske inte behöver vara så bra men jag har ett litet problem. Ska skriva om hur svårt det kan vara att få arbete typ. "I think the majority of the recruiters are competent enough to hire a person after their profession" Nu skrev jag "after" där eftersom jag inte kom på det rätta ordet. Det används ju inte på samma sätt som i svenskan. T.ex. "...är kompetenta nog att anställa folk efter vad de är utbildade till" ungefär... Jag kan inte komma på något bra som passar istället för det felaktiga "after". Help me Redigerad 31 augusti, 2005 av samool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 "I think the majority of the recruiters are competent enough to hire a person of their profession" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 31 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 "I think the majority of the recruiters are competent enough to hire a person of their profession" Det lät bättre =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts