Meller Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Va? Jaa? Vadå att dom kan? Det är ju dom riktiga for fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bosse Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 (redigerad) Asså, jag mena coolt att dom kan göra olika röster. Vet att det är dom som gör rösterna till Simpsons. Jag kan faktiskt läsa och förstå... Edit: Stavfel. Redigerad 3 september, 2005 av Bosse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Klockren film Måste ses http://www.snabbstart.com/film/roesterna-f...e-simpsons.aspx Seriöst, hur kan du inte fatta att det är dom som gör rösterna? erkänn du trodde det var olika personer för varje karaktär Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Skymtade Crazy Frog..stängde ner filmen direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 4 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Seriöst, hur kan du inte fatta att det är dom som gör rösterna? erkänn du trodde det var olika personer för varje karaktär Nej För dom var för duktiga för att inte göra rösterna till serien Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Nej För dom var för duktiga för att inte göra rösterna till serien Well that didn't make any sense Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Är du trög eller vägrar du förstå att det är dom som gör dom riktiga rösternna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Är du trög eller vägrar du förstå att det är dom som gör dom riktiga rösternna? Syftade du på mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Naj. Syfta på Egget eftersom han skrev ''För dom var för duktiga för att inte göra rösterna till serien.'' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Naj. Syfta på Egget eftersom han skrev ''För dom var för duktiga för att inte göra rösterna till serien.'' Mmkay fatta du vad han menade? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Mmkay fatta du vad han menade? Han menade väl att dom var FÖR bra på att härma för att inte vara dom riktiga som jag förstod det iaf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Han menade väl att dom var FÖR bra på att härma för att inte vara dom riktiga som jag förstod det iaf.. Fattade det med men det stämmer inte ihop med det han skrev när han startade tråden då skrev han att det var 2 som HÄRMADE simpsons-rösterna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts