Tux Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Hej.. =P... jag undrar hur man tar bort Kartan i GTA SA när man ska filma.. för det är ju jobbigt att ha den där Kartan i filmen... Samma sak gäller i BF1942... jag vill inte ha Kartan eller Commands listan framme... Något som vet hur man tar bort? OBS: Förlåt för att jag öppnar ett nytt Fraps Topic men jag sökte runt och hittade inte svar på det jag letar så jag ska fråga här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Du tar bort HUD i options, vill du ta bort liv tar du bort health osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 1 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Men jag ser ingen Options... ... tar jag bort Hud och Health i spelet eller i Fraps? för att jag ser ingen Options i Fraps så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Men jag ser ingen Options... ... tar jag bort Hud och Health i spelet eller i Fraps? för att jag ser ingen Options i Fraps så... I spelet..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 1 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 (redigerad) I spelet..... Men det finns inget sånt HUD och Health i BF1942... kanske i GTA SA men ente i BF1942 Redigerad 1 september, 2005 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 (redigerad) Japp... inne i spelet som den vise aKi sa... () Ädit: De finns där.. nånstans Redigerad 1 september, 2005 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Skriv Game.UseHud 0 i consolen när du spelar. För att få bort huds och kartor i bf1942 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 1 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Hur får jag fram consolen?... jag testade med (~) men det gick ej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 (redigerad) Hur får jag fram consolen?... jag testade med (~) men det gick ej Knappen ovanför TAB och brevid 1 Eller de kanske är den Vet inte *fNIZz* LALALAALa Redigerad 1 september, 2005 av aKi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 1 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 (redigerad) Någon som vet vilken Program jag ska ha för att kompressa filen ASF och WMA ?... bara det är någon av dom filerna Redigerad 1 september, 2005 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts