Addepladde Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Ja, vad tycker ni, själv tycker jag att det är lite tomt utan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Finns väl andra saker att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Nej. Ingen anledning, kollar ändå aldrig där, bryr mig inte vad folk gör helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Ja, det får gärna öppnas. Men kan det inte skötas som det ska tycker jag det är bättre att hålla det stängt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Ja. Men isf. bör nog Hultan fixa till en Vardagssnacks-mod som håller ordning där, det verkar krävas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Ja. Men isf. bör nog Hultan fixa till en Vardagssnacks-mod som håller ordning där, det verkar krävas. Hur tycker du att modden skulle fungera? vote: null vote visst skriver jag i den men jag bryr mig ändå inte om den ska öppnas eller inte, klarar mig lika bra utan den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Hur tycker du att modden skulle fungera? Ungefär som alla andra moderatorer, håller ordning, delar ut varningar och ändrar/tar bort inlägg. ...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Votade Nej men förslaget om att en moderator för vardagssnack borde vara något låter ganska vettigt, så varför inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Ungefär som alla andra moderatorer, håller ordning, delar ut varningar och ändrar/tar bort inlägg. ...? Jag trodde du menade som en slags mjukvara . vem vill sitta o läsa vad andra har gjort under dagen dag ut o dag in? det måste ju vara skittråkigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Ja, om Topp3:s förslag går igenom. Om inte; nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 vem vill sitta o läsa vad andra har gjort under dagen dag ut o dag in? det måste ju vara skittråkigt! Lika exalterande som att sitta och glo igenom folks åsikter/problem ang. San Andreas. Förhoppningsvis finns det någon vänlig själ som orkar göra det för alla andras trevnad... *tittar runt omkring med en mordisk blick* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Vote: Nope. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Vote: Nej. Den spårar bara ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Vote: Nope. You're back! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 You're back! Han har ju skrivit i många trådar innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Han har ju skrivit i många trådar innan. Jag kanske inte har lagt märke till det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 VOTE: ja, om det inte blir så mycket skitsnack igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Nah. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Jag kanske inte har lagt märke till det? Haha.. omg. de här forumet e lite skumt. en person lämnar så gör alla trådar me lessna gubbar. när dom kommer tillbaka blir dom skitglada. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts