Deffeye Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Hej hej! Nu är det så att jag har börjat lira Gta:sa på PC, men nu har jag kommit till ett uppdrag som heter Gray Imports (tror jag, 98% säker) iallafall så är det så att efter filmen, efter polisernas prat och man ska börja köra så är hela skärmen helt svart men man kan klicka på ESC o komma in på menyn och man hör bakgrunds ljud men man ser ingenting. Jag fattar inte vad felet är eftersom jag inte haft några problem alls med spelet förut. Om det är någon som kan hjälpa mig så vore jag mycket tacksam. Jag har en: Intel Pentium 4 CPU 3.00GHz 3.04GHz, 1,00GB RAM Radeon 9800 PRO Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
biafra_92 Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Konstigt:S..Kanske kan göra en Backup på "Save-filen"..sen installera om Gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deffeye Skrivet 31 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Haha. ja då blir det andra gången jag installerar om spelet. Första gången gjorde jag det för att precis i mitten utav laddnings baren när man ska börja så stängdes gta av. jaja, kanske ska ge det en chans. inga andra som kanske vet vad felet e? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
biafra_92 Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Okej då..Sry..Men värt att säga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RanDo0m Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Men du kan ju spara save-filen på ett säkert ställe och sen installera om SA... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deffeye Skrivet 2 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Jo visst men grejern e ju att man orkar ju inte installera om hela jädrans tiden, blir tredje gången nu isånnafal. Jaja, ska pröva nu, tack tack. (fler tips är välkomna) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Har du några moddar installerade? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts