notorius Skrivet 15 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2003 hur många fler uppdrag finns det på vc än på gta 3? jag ska köpa gta vc så jag bara undrar eftersom jag klarade gta3 lätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Leone Skrivet 15 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2003 Ja...det känns lite som om vice city var lite lättare...men klart roligare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 15 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2003 jag undrar om det finns en italiensk maffia-familj i gta vc för att i gta 3 så var dem bäst enligt mig. synd att man var tvungen att döda bossen. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 15 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2003 VC är mycke,mycke längre än GTA3 och tusen gånger roligare+att det finns mer att göra ........ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vicecityekung Skrivet 20 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2003 VC är mycke,mycke längre än GTA3 och tusen gånger roligare+att det finns mer att göra ........ Håller klart med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtafuskaren Skrivet 21 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2003 var finns den lägen heten för 14000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
maik Skrivet 22 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2003 var finns den lägen heten för 14000 uppe på andra ön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 22 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2003 var finns den lägen heten för 14000 fel tråd kanske.... Den heter Hyman Condo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts