tommy killer Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Har ju redan en utmärkt tråd att prata datorer i? http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=33665 Men det är bra med "ordentliga" datorforum helt klart, Fast jag föredrar ändå att först fråga på ett forum jag känner en regga mig på ett nytt. Edit: Totala ställningen Inte litet forum detta är då. Nu blir man stolt att man är med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Inte litet forum detta är då. Nu blir man stolt att man är med. Yup...You got something to be proude(spell) of Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Ja men det vore väl ändå bättre med ett helt forum för då försvinner inte inlägget så fort, Så man kanske inte hittar det igen Men varför är det en "utmärkt" tråd? Varför ska Hultenius bemöda sig med att göra en ny forum-del när det redan finns ett helt FORUM för sånt snack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Man kan inte få allt, jag är skitnöjd med forumet som det ser ut idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 Www.expert-exchange är en jävligt bra sida om ni behöver hjälp med datorer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 Www.expert-exchange är en jävligt bra sida om ni behöver hjälp med datorer. Eller www.geekstogo.com/forum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts