vinnecool Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 (redigerad) Gtasajten har nu kommit med i big-boards lista! Förvisso har dom lyckats stava det till gtasajtens, och inte gtasajtens forum eller något men ändå! EDIT: Har inte sett någon topic om detta, och om det har funnits ber jag om ursäkt för onödig topic. Redigerad 30 augusti, 2005 av vinnecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Finfint! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 (redigerad) Hade vi haft lika många medlemmar som Sweclockers så skulle vi i snitt ha mer posts. Redigerad 30 augusti, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Trevligt, vi får väl jobba på att komma allt högre upp i listan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Trevligt De enda på listan som använder invision Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Yay! Nordic Gamers. 6.21 posts per medlem i genomsnitt Gtasajten. 74,67 posts per medlem i genomsnitt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 7,468 inlägg per medlem, stämmer bättre. BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 (redigerad) Trevligt, vi får väl jobba på att komma allt högre upp i listan Bara inte folk tar det på fel sätt och börjar spamma som fan *edit iofs görs det ändå Redigerad 31 augusti, 2005 av BigBear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Bara inte folk tar det på fel sätt och börjar spamma som fan *edit iofs görs det ändå Nej, det är ju i sådana fall inte meningen. Hellre få inlägg med lite spam än många inlägg med mycket spam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Kul...Vi kanske köper upp Sweclockers och gör det till en del av GTASajten så blir vi oslagbara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Kul...Vi kanske köper upp Sweclockers och gör det till en del av GTASajten så blir vi oslagbara Det är ingen tävling om vem som har flest posts. *sned min* Sweclockers = data- och hårvaruhjälp. GTAsajten = GTA. Mäh? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Det är ingen tävling om vem som har flest posts. *sned min* Sweclockers = data- och hårvaruhjälp. GTAsajten = GTA. Mäh? Vi kan väl gott behöva ett dataforum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 (redigerad) Vi kan väl gott behöva ett dataforum? Jag vet redan ett datorforum! Sweclockers.com Det är jättetufft eftersom hela forumet går ut på att snacka om datorer!! "Vi" "behöver" väl fan inget "data-forum". Förresten så är "data" ettor och nollor. Behu. Att gå till ett annat forum för hjälp är inte samma sak som att flytta till ett annat land. Redigerad 31 augusti, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Jag vet redan ett datorforum! Sweclockers.se Det är jättetufft eftersom hela forumet går ut på att snacka om datorer!! Vi "behöver" väl fan inget "data-forum". Förresten så är "data" ettor och nollor. Behu. Att gå till ett annat forum för hjälp är inte samma sak som att flytta till ett annat land. Men det underlättar för då slipper man göra nya användare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Men det underlättar för då slipper man göra nya användare Jag kan göra en åt dig så att du kan spara tid. Vad vill du heta? Och vad vill du ha för lösenord? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Rätt kul när vissa av er tar åt er all creds. Det är tack vare Hultenius detta har skett - även om vi hjälpt till en bit påvägen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Rätt kul när vissa av er tar åt er all creds. Det är tack vare Hultenius detta har skett - även om vi hjälpt till en bit påvägen. "Alla måste vi bära vårt strå till stacken" som man säger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 (redigerad) Jag kan göra en åt dig så att du kan spara tid. Vad vill du heta? Och vad vill du ha för lösenord? Har ju redan en utmärkt tråd att prata datorer i? http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=33665 Men det är bra med "ordentliga" datorforum helt klart, Fast jag föredrar ändå att först fråga på ett forum jag känner en regga mig på ett nytt. Edit: Totala ställningen Redigerad 31 augusti, 2005 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Har ju redan en utmärkt tråd att prata datorer i? http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=33665 Vad klagar du för? "Vi" behövde ju ett "data-forum". Det sa du ju nyss! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Vad klagar du för? "Vi" behövde ju ett "data-forum". Det sa du ju nyss! Ja men det vore väl ändå bättre med ett helt forum för då försvinner inte inlägget så fort, Så man kanske inte hittar det igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts