Jump to content

Saker som gör er arga.

I lol
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 152
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Men, fatta! Alla tappar humöret ibland. Det råkade bara vara så att det var en hemlös P-C blev irriterad på. :(

Det läskiga var ju att alla höll med... Typ "Ja, uteliggare borde verkligen dö... fan vad jag hatar dem...". Så om en svart kille är taskig mot mig så ska jag komma in på forumet och skriva "Fy fan vad jag hatar svarta...". Ta er samman, människor, ni behöver väl inte skriva sån skit offentligt?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fjåårtisar (Jl-hoods, byxorna i sockarna, fett äckligt sidslick)

Fake Louis Vuitton-väskor

Påsar som inte håller för en hel dag av shopping

Svär på att du bor i värsta ghettot och är värsta stil-fag.. du ska fylla 16, lovar att du inte har någon inskomst. du är precis som alla "fjortisar" i J.L, och pengarna du köper dina Louis Vuitton-väskor får du av din farmor när du har varit snäll! du tror bara att du är finare än andra. jag tror att du är en sån person.

Redigerad av emo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Svär på att du bor i värsta ghettot och är värsta stil-fag.. du ska fylla 16, lovar att du inte har någon inskomst. du är precis som alla "fjortisar" i J.L, och pengarna du köper dina Louis Vuitton-väskor får du av din farmor när du har varit snäll! du tror bara att du är finare än andra. jag tror att du är en sån person.

Han bor nog inte i ghettot. Citat från Benvit i tråden om hur många byxor man andvänder:

Jeans:
  • 2 Nudie

• 3 Acne

• 2 Wrangler

• 1 Armani

• 1 Diesel

• 2 Tiger of Sweden

• 2 Boss Hugo Boss

• 1 Lee

• 3 J.Lindeberg

• 2 We

• Armani

• J.Lindeberg

• Boss Hugo Boss

• Gucci

• Prada
      Säkert några fler som jag har glömt bort men jag använder jeans mest..
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min granne ulf (Svingammal gubbe som förväxlar en moped och en sparkcykel)

Läxor

Folk som vägrar erkänna att dem har fel eller tror att dem alltid kan allt o e bättre än alla osv.

Svingriniga gubbar & tanter

När gubbar & tanter står i kön och babblar längst fram med kassörskan, även om dem betalat det dem skulle ha

ehhum..få se nu....

Bimbos

Fjortisar

Wannabe's

Johan Malmberg

det var nog allt :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Uhm, ok..?

Och eftersom du tar illa upp så är du antingen:

1. Avundsjuk?

2. JL-fjortiz?

3. Pauper?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor