Tija Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Ja, men den är ju helt sjuk! "Jag spottade på en behövande!" "Ja, bra, fan vad cool du är!" Det är ju för fan skrämmande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Jag syftade inte på det. Utan att du skrev "GTAsajtens uteliggare". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyemon Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Några saker som gör mig arg/irriterad: George Bush Israels ockupation Idioter Orättvisa Alla jävla krig Bortskämda snorungar Alla dessa äckliga raggare mfl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Jag syftade inte på det. Utan att du skrev "GTAsajtens uteliggare". Jag skrev "topicen om uteliggare här på forumet"... Tihi, det låter ju lite kul när man tänker åt andra hållet, det har du rätt i! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 "Jag spottade på en behövande!" Tror du att jag spottade en uteliggare i anisktet? Lite respekt har jag trots allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Tror du att jag spottade en uteliggare i anisktet? Lite respekt har jag trots allt. Ehm... Ja, det märktes ju verkligen... Dessutom quotade jag inte rakt av, det var liksom bara ett exempel på nivån i den jävla tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Men, fatta! Alla tappar humöret ibland. Det råkade bara vara så att det var en hemlös P-C blev irriterad på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Men, fatta! Alla tappar humöret ibland. Det råkade bara vara så att det var en hemlös P-C blev irriterad på. Det läskiga var ju att alla höll med... Typ "Ja, uteliggare borde verkligen dö... fan vad jag hatar dem...". Så om en svart kille är taskig mot mig så ska jag komma in på forumet och skriva "Fy fan vad jag hatar svarta...". Ta er samman, människor, ni behöver väl inte skriva sån skit offentligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Saker som gör mig arg: Stora_tomtefar ... VAD TIJA SKREV I "VAD DU GILLAR, OMVÄNT" Stora_tomtefar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 ... Aj då. Shizo är på väg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 (redigerad) Fjåårtisar (Jl-hoods, byxorna i sockarna, fett äckligt sidslick) Fake Louis Vuitton-väskor Påsar som inte håller för en hel dag av shopping Svär på att du bor i värsta ghettot och är värsta stil-fag.. du ska fylla 16, lovar att du inte har någon inskomst. du är precis som alla "fjortisar" i J.L, och pengarna du köper dina Louis Vuitton-väskor får du av din farmor när du har varit snäll! du tror bara att du är finare än andra. jag tror att du är en sån person. Redigerad 3 september, 2005 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 *Otacksamma svin *Pedofiler *när datorn inte fungerar *När man får läxa som tar tre timmar och femtiosju minuter att göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Svär på att du bor i värsta ghettot och är värsta stil-fag.. du ska fylla 16, lovar att du inte har någon inskomst. du är precis som alla "fjortisar" i J.L, och pengarna du köper dina Louis Vuitton-väskor får du av din farmor när du har varit snäll! du tror bara att du är finare än andra. jag tror att du är en sån person. Han bor nog inte i ghettot. Citat från Benvit i tråden om hur många byxor man andvänder: Jeans: 2 Nudie3 Acne2 Wrangler1 Armani1 Diesel2 Tiger of Sweden2 Boss Hugo Boss1 Lee3 J.Lindeberg2 WeArmaniJ.LindebergBoss Hugo BossGucciPradaSäkert några fler som jag har glömt bort men jag använder jeans mest.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Forumiter som skriver något och avslutar med mini-pytteliten-mikroskopisk-text så man måste kopiera den och klistra in för att se vad dom har skrivit, och det visas sig alltid vara något totalt onödigt. Jag blir inte jättearg av det fast irriterad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bíg_mamá Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Saker jag irriterar mig på : cortez fioler trumpeter snobbar 14isar(som cortez säger) märkeskläder innebandy fotboll kärringar kaxiga människor och mycke mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Forumiter som skriver något och avslutar med mini-pytteliten-mikroskopisk-text så man måste kopiera den och klistra in för att se vad dom har skrivit, och det visas sig alltid vara något totalt onödigt. Jag blir inte jättearg av det fast irriterad. Haha ord på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Min granne ulf (Svingammal gubbe som förväxlar en moped och en sparkcykel) Läxor Folk som vägrar erkänna att dem har fel eller tror att dem alltid kan allt o e bättre än alla osv. Svingriniga gubbar & tanter När gubbar & tanter står i kön och babblar längst fram med kassörskan, även om dem betalat det dem skulle ha ehhum..få se nu.... Bimbos Fjortisar Wannabe's Johan Malmberg det var nog allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Jaha, jag blir bra arg på: folk som trycker ner andra för att vinna på det själv robert larsson att jag fick åka tre mil med moppen till mixab för att köpa en växelförare och de har stängt folk som inte låter andra ha en egen smak, utan tror att alla ska tycka likadant och mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Svär på att du bor i värsta ghettot och är värsta stil-fag.. du ska fylla 16, lovar att du inte har någon inskomst. du är precis som alla "fjortisar" i J.L, och pengarna du köper dina Louis Vuitton-väskor får du av din farmor när du har varit snäll! du tror bara att du är finare än andra. jag tror att du är en sån person. Uhm, ok..? Och eftersom du tar illa upp så är du antingen: 1. Avundsjuk? 2. JL-fjortiz? 3. Pauper? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Uhm, ok..? Och eftersom du tar illa upp så är du antingen: 1. Avundsjuk? 2. JL-fjortiz? 3. Pauper? Nej jag är inte avundsjuk. jag tror bara att det är så du är! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts