AE_Dave Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Blir sur på rasister, hatar rasister, ser jag en rasist har jag inget emot att slå ner honom. Prr- :F Annars så är det väl rätt jobbigt när man har massa omogna klasskamrater (Argh, kan man hata vissa personer i min klass mer än vad man gör??) som inte förstår att man tjänar på att plugga i skolan och då istället sitter och petar och slår på en, det värsta är att de är kortväxta, kaxiga och bortskämda... pff, snorungar med andra ord. Hah, vill gärna veta vilket gymnasium de lyckas komma in på, de hänger inte med på en enda lektion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Vad menar du? Hur då tillbaka, dom har bott där i tusentals år. Det skulle vara israelerna som vill ha "sitt" land tillbaka i så fall. Säker på att du inte missuppfattat det hela? För riktigt jäkla länge sen levde ju palestiner och judar i fred i palestina men det tycker inte jag är så relevant. Just nu driver israelerna bort palestinier från deras gårdar där de bott åt minstånde ett antal generationer tillbaka. Vill gärna veta mer om din teori du har och att det skulle vara palestinierna som ockuperar. Antingen har du missföstått mig, eller så vägrar du förstå att judarna redan har fått ett land, och det är dom nöjda med. Men palestinerna tror/tycker att landet är deras, och försöker på alla möljiga sätt ta tillbaka det. Om du vill svara, gör det via PM. @P-C: Att man har hört skapelseberättelsen betyder inte att man är tillräckligt insatt i en religion för att kunna kalla den för svammel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Antingen har du missföstått mig, eller så vägrar du förstå att judarna redan har fått ett land, och det är dom nöjda med. Men palestinerna tror/tycker att landet är deras, och försöker på alla möljiga sätt ta tillbaka det. Om några höga ledare bestämmer sig för att ge bort Sverige till Norge ska väl inte vi finna oss i det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 (redigerad) Om några höga ledare bestämmer sig för att ge bort Sverige till Norge ska väl inte vi finna oss i det? En viktig detalj du har missat är att landet som judarna fick var ren öken. Endast efter att judarna flyttat in, började det blomsta. Om det fanns en öken i Sverige som några höga ledare bestämde sej för att ge bort till Norge, skulle jag inte protestera. EDIT: Som sagt, ta det via PM! Redigerad 2 september, 2005 av Xogede Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Håller med på ganska mycket av det som redan skrivit. Sen så vill jag tilläga Våldtäktsmän,pedofiler och kvinnomisshandlare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 [*]När kassörskor ger tillbaka växeln med sedlarna först, och mynten sen ovanpå sedlarna... ett riktigt konststycke för att lyckas att inte tappa mynten Haha jag HATAR det! det är så jävla irriterande, trodde att det bara var jag som gjorde det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bozzard Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Om jag inte får snus på en dag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 (redigerad) Om det går dåligt I ett spel brukar jag bli sur. Har blivit så förbannad att jag slagit sönder 3 st ps2 dosor. Edit: Stavfel. Redigerad 4 september, 2005 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 2 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Har blivit så förbannad att jag slagit sönder 3 st ps3 dosor. Bra du ska ändå inte använda sånna på ett bra tag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Antingen har du missföstått mig, eller så vägrar du förstå att judarna redan har fått ett land, och det är dom nöjda med. Men palestinerna tror/tycker att landet är deras, och försöker på alla möljiga sätt ta tillbaka det. Om du vill svara, gör det via PM. @P-C: Att man har hört skapelseberättelsen betyder inte att man är tillräckligt insatt i en religion för att kunna kalla den för svammel. Ta det i den här tråden istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 (redigerad) Ta det i den här tråden istället. Även om disskutionen inte är avslutad, så har jag redan sagt åt er att ta det via PM två gånger. ONTOPIC, TACK! Redigerad 2 september, 2005 av Xogede Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 (redigerad) Även om disskutionen inte är avslutad, så har jag redan sagt åt er att ta det via PM två gånger. ONTOPIC, TACK!!! Öö varför ska vi ta det via PM? Då är det väl tänkt att fler än du och jag ska få säga sina åsikter och ta del av det. Har svarat i andra tråden. Jag blir arg när min dator pajjar och jag inte kan fixa det, har inte hänt på dett tag som tur är. Redigerad 2 september, 2005 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Pedofiler. idioter. Kaxigt folk i skolan. översittare. Besserwissers. Folk som tror domär bättre än andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 idioter. Kaxigt folk i skolan. översittare. Besserwissers. Folk som tror domär bättre än andra. Jag vet massvis som stämmer in på den beskrivningen, vill du ha namn och adress? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Besserwissers. Folk som tror domär bättre än andra. Besserwisser innebär ju att en person anser sig veta bättre om saker än alla andra. Hur kan man tolka Mitt inlägg BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 [O][T],Sep 2 2005, 20:58] Besserwisser innebär ju att en person anser sig veta bättre om saker än alla andra. Hur kan man tolka Mitt inlägg BOT Eller så vet dom bara bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Blir arg när hör citat från bibeln. Historialäraren läste lite från GT och skapelseberättelsen idag. Det står typ att Gud skapade Adam och sen när Adam hade tråkigt skapade han Eva som en liten glädjeflicka åt honom. Bibeln är så full med skit. Alla ni konfirmander borde tänka lite längre innan ni bekräftar att ni håller med om sån smörja! Eller så borde de som inte har konfimerat sig tänka lite innan de beslutar sig för att uttala sig om att konfirmander bekräftar sig hålla på med smörja. Om du inte har konfirmerat dig vet du inte vad det innebär, så det är bättre att vara tyst. Ontopic: Gillar inte folk som tror att dom vet saker dom inte vet, alltså folk som "vet" att dom har rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 [O][T],Sep 2 2005, 20:58] Besserwisser innebär ju att en person anser sig veta bättre om saker än alla andra. Hur kan man tolka Mitt inlägg BOT Haha, så jävla klockrent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Saker som gör mig arg: Topicen om uteliggare här på forumet Rasism Stora_tomtefar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Topicen om uteliggare här på forumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts