Jump to content

Saker som gör er arga.

I lol
 Share

Recommended Posts

Och något mer som gör mig riktigt arg är när man står på bussen eller tåget och väntar i evigheter på en sittplats, så precis när man får sin plats ska det komma någon kärring som precis stigit på och hon ska minsann ha den platsen för att hon är gammal och behöver sitta. Fyfan.

Idiot. Varför ska DU få sitta när du har friska, starka ben medans en äldre tant måste stå upp?

Vem uppfostrade dig? Stalin?

Redigerad av P-C
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 152
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Idiot. Varför ska DU få sitta när du har friska, starka ben medans en äldre tant måste stå upp?

Vem uppfostrade dig? Stalin?

idiot.

Hehe, det ska komma från burkkastaren : ) Tihi.

Håller dock med dig; puckat, klart att dom ska få sitta. Själv har vi så'n liten lokaltrafik så jag får inte ens chansen att ställa mig upp för äldre tanter : (

Jag sitter och funderar stillsamt på döden då jag åker buss...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håller dock med dig; puckat, klart att dom ska få sitta.

Om dom ber SNÄLLT. Inte att dom tror att dom är nån jävla drottning(som inte heller ska ha nån särbehandling, fan heller) och tror de kan styra och säga åt alla andra vad de ska göra. De har ingen rätt överhuvudtaget att gå in och skrika åt en annan att resa sig upp. Då kan de fan stå upp om de ska gnälla, jävla kärringar.

Ber de inte snällt så ställer jag mig fan inte upp för dom.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om dom ber SNÄLLT. Inte att dom tror att dom är nån jävla drottning(som inte heller ska ha nån särbehandling, fan heller) och tror de kan styra och säga åt alla andra vad de ska göra. De har ingen rätt överhuvudtaget att gå in och skrika åt en annan att resa sig upp. Då kan de fan stå upp om de ska gnälla, jävla kärringar.

Ber de inte snällt så ställer jag mig fan inte upp för dom.

Nu när vi ändå är inne på ämnet om äldre tanter som är oförskämda:

Jag och fem andra skulle åka hem från skolan. Vi hade just haft gymnastik så vi hade jätte-många väskor. Då vi skulle sätta oss hade nån kärring lagt sin väska på platsen bredvid.

"Kan du flytta din väska, tack?"

"Nej, jag har den där"

Vi alla blev pisssura så min kompis frågade:

-"Är det där en "väsk-plats"?"

-"Ja, det är det."

-"OKEJ!", sa han och la sin väska + gympa-påse på hennes väska.

Alla andra gjorde likadant så till slut så blev hon jätte-sur och drog undan sin väska så att våra ryggsäckar flög i golvet. Hon gick av.

:(:P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men det är ju självklart att jag låter tanterna sitta om dom ber snällt.

Kommer det en och säger "Ursäkta skulle jag kunna få sitta där?" eller nått liknande så flyttar jag på mig, fast ska dom vara otrevliga och säga åt mig att ställa mig upp på hård begäran så kan dom gott försöka fråga igen på ett trevligare sätt.

Du P-C, du kallar mig idiot fast du slänger burkar på fattiga människor?

Idiot.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hördu, om du har åsikter om MINA åsikter om "luffare" så skriv i tråden.

Hördu, om du har åsikter om MINA åsikter om "arga elaka kärringar" så skriv i tillbaka.

Jag menar bara att du borde inte kalla mig idiot pga av att jag blur sur över tanter som tar för givet att dom är drottningen över bussen.

Jag låter dom alltid få sin tron fast mot min vilja, jag skrev faktiskt aldrig att bara ignorerar dom och sitter kvar.

Och du beskriver dig själv som guds barn när du skriver att du har kastat burkar på någon sk luffare, och slängt en väska på en tants väska.

Så varför ska du kalla mig idiot för en åsikt?

Det är skillnad om jag ger tanterna platserna och blir sur, istället för att sitta kvar.

Jag åker sällan buss/tåg fast detta ska hända varje gång, det irriterar jag mig på.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha vem är köpt. Wee vi fick ett land av Gud och nu har vi alltså rätt att krossa alla som bor där. Palestinierna har bott på området i tusentals år men så känner omvärlden att det kanske var lite elakt att döda 60 miljoner judar under 2:a världskriget och det är klart att stackarna ska få ett land. Ja vi tar Palestina, det är ju trots allt det land dom fick av Gud (vilket jävla argument) Så nu kommer israelerna med FN och USAs hjälp och kör över palestiniernas vingårdar med bulldozers och förstör deras bosättningar.

Det låter helt enkelt som du har israeliska eller judiska rötter eftersom du kommer med dessa påståender och heller inte accepterar att vi avskyr religioner.

Du har delvis rätt (i det faktum att jag är halvjude). Men frågan var ju vem som ockuperade vem. Palestina ockuperar Israel för att dom vill ha sitt (?) land tillbaka.

Avskyr religioner gör du/ni antagligen för att du/ni inte förstår dom.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du har delvis rätt (i det faktum att jag är halvjude). Men frågan var ju vem som ockuperade vem. Palestina ockuperar Israel för att dom vill ha sitt (?) land tillbaka.

Avskyr religioner gör du/ni antagligen för att du/ni inte förstår dom.

Vad menar du? Hur då tillbaka, dom har bott där i tusentals år. Det skulle vara israelerna som vill ha "sitt" land tillbaka i så fall. Säker på att du inte missuppfattat det hela?

För riktigt jäkla länge sen levde ju palestiner och judar i fred i palestina men det tycker inte jag är så relevant. Just nu driver israelerna bort palestinier från deras gårdar där de bott åt minstånde ett antal generationer tillbaka. Vill gärna veta mer om din teori du har och att det skulle vara palestinierna som ockuperar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I matten i skolan håller vi på med att göra olika diagnoser på papper med penna, de är skitlätta. Sen har vi fått i läxa att skriva in alla våra resultat på testerna på skolans internetsida. Jävligt kul att kryssa i fel svar vilket jag har råkat göra tre gånger, bara för sidan är så jävla dålig. Läraren ska ju kolla vad vi kan sen, kommer ju tro jag är dum i huvudet som svarat fel. ***** ****** ********* **** vad onödigt att hålla på att föra in svaren på internet, vad fan är meningen? Att man ska göra fel eller? Jag kan ju uppgifterna ffs!!!!!!!!!

Redigerad av Kalan
Länk till kommentar
Dela på andra sidor