Jump to content

Saker som gör er arga.

I lol
 Share

Recommended Posts

Fjortisar

Bimbos

Kärringar

Feminister

Skolan

Läxor

Lakris

Dark age of Camelot

Dark age of Camelot-spelare

Naturvetarlinjenungar som tror att dom är så jävla smarta bara för att dom går en svårare linje

Lodisar & Tiggare

Personer som argumenterar som en IQ-befriad

Efterblivna lärare

Folk som blir sura på Idol-juryn för att de säger sanningen

Särskrivningar

Britney-fans

Aguilera-fans

Jessica Simpson-fans

Backstreet boys-fans

Eller vafan alla fans till någonting urkasst mainstream skit som skivbolagen spottat ut för att små fjortonåriga fnask ska köpa eftersom de är helt iq-befriade

Jamba

Folk som inte kan pissa i toan utan måste göra det på golvet istället

Spåkärringar

Jehovas vittnen

Religiösa Fundamentalister

Quiksilver (alltså här på forumet)

Mattematik

Konflikträdda människor

Idioter

EU

George Bush

Nordkorea

Silvio Berlusconi

Skitungar

Lunarstorm

Playahead

Helgon

Alla som använder sig av Lunarstom, Playahead & Helgon

Folk som tror att Lunarstom, Playahead & Helgon inte är fjortiscommunitys

Folk som röker

Folk som snusar

Folk som knarkar

Rasister

Nazister

Kommunister

Fascister

Mona Sahlin

Björn Rosenberg

Paris Hilton

Linda Rosing

Fadde Någonting

Carolina Gryning

Carola

Runar Sögaard

Agneta Sjödin

Peter Siepen

Tv3

Personner som slår tjejer

Brottslingar

Bidragsfuskare

Skvällerpressen

Expressen och Aftonbladet som tar upp nyheter som ingen borde bry sig om

Folk som tror man blir dum och våldsam av datorspel

Folk som kastar skräp på marken för att de är för lata för att gå till en sopptunna

Reklam för bindor

Dåligt dubbade reklamer

Antipiratbyrån

BitTorrent

Nissan

Rolls-Royce

Norge

Norrmän

Aids

Cancer

Dåligt skolschema

Lagg

Min dator

Att jag går i en tråkig klass

Att jag inte är bättre på photoshop

Transvestiter

Att godis och annat gott ska vara så dåligt för en

Fartbegränsningarna på våra motorvägar

Franska

Teater

Opera

Dåliga Filmer

Att jag alltid oberoende när jag går och lägger mig är morgontrött

Schlagerbögar

”Humorprogrammet” Roll on på p3

Överskattade saker

Saker som inte fungerar

Inlägg som ”Jag har startat ett eget mycket bättre forum joina så kan du bli admin”

Trance

Techno

Mainstream-pop

Celine Dion

Divor

Mariah Carey

När man tappar bort något man behöver

Glömma någonting

Göra bort sig

Och så vidare…

Wohoo 1000 posts :rolleyes:

Du kunde väl inte göra listan lite längre. ;P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 152
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Du vet inte hur jag ser ut, så håll käften är du snäll. :blink:

Man kan väga mycket genom att vara lång och hamuskler.

Hmm har du ändrat din story lite, förrut skrev du att du var baketspelare men det kanske verkade lite för typiskt och otrovärdigt så nu är du bara lång och muskulös. Tss. :P

Nej men jag fattar, väger själv runt 90kg och skulle inte direkt kalla mig tjock.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm har du ändrat din story lite, förrut skrev du att du var baketspelare men det kanske verkade lite för typiskt och otrovärdigt så nu är du bara lång och muskulös. Tss. :blink:

Nej men jag fattar, väger själv runt 90kg och skulle inte direkt kalla mig tjock.

En masiv jävel är jag iaf. :P

Och något mer som gör mig riktigt arg är när man står på bussen eller tåget och väntar i evigheter på en sittplats, så precis när man får sin plats ska det komma någon kärring som precis stigit på och hon ska minsann ha den platsen för att hon är gammal och behöver sitta. Fyfan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och något mer som gör mig riktigt arg är när man står på bussen eller tåget och väntar i evigheter på en sittplats, så precis när man får sin plats ska det komma någon kärring som precis stigit på och hon ska minsann ha den platsen för att hon är gammal och behöver sitta. Fyfan.

Shit - har du ingen uppfostran eller? Självklart ger man plats åt gamla tanter, tänk på att tanten är mycket äldre än du och faktiskt inte orkar stå, till skillnad från dig. Bah, det är väl en sak att ogilla kärringar som tränger sig i köer och dylikt, men en gammal dam som bara vill ha en sittplats ska man väl inte hetsa upp sig för?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Blir arg när hör citat från bibeln. Historialäraren läste lite från GT och skapelseberättelsen idag. Det står typ att Gud skapade Adam och sen när Adam hade tråkigt skapade han Eva som en liten glädjeflicka åt honom. Bibeln är så full med skit.

Alla ni konfirmander borde tänka lite längre innan ni bekräftar att ni håller med om sån smörja!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Israels ockupation av Palestina  :blink:

Nu vill jag inte direkt skriva en 300-sidors avhandling, men bara så du vet så är det Palestina som ockuperar Israel. :P

(Om du tror mer på skvallerpressen än på en som har varit där, så är du nästan lika dum som jag)

Redigerad av Xogede
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Blir arg när hör citat från bibeln. Historialäraren läste lite från GT och skapelseberättelsen idag. Det står typ att Gud skapade Adam och sen när Adam hade tråkigt skapade han Eva som en liten glädjeflicka åt honom. Bibeln är så full med skit.

Alla ni konfirmander borde tänka lite längre innan ni bekräftar att ni håller med om sån smörja!

Religion i övrigt är något jag mycket väl förstår varför det finns, dock är det så förkastligt att man borde tänka på en reform till det bättre... De religioner som finns är verkligen sjuka.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Shit - har du ingen uppfostran eller? Självklart ger man plats åt gamla tanter, tänk på att tanten är mycket äldre än du och faktiskt inte orkar stå, till skillnad från dig. Bah, det är väl en sak att ogilla kärringar som tränger sig i köer och dylikt, men en gammal dam som bara vill ha en sittplats ska man väl inte hetsa upp sig för?

Fast isåfall kanske dom kan be på ett snällt sätt?

Och inte "Res på dig!!" eller "Låt mig sitta där så kan du stå!"

Och det är sant att dom säger så, sura gamla kärringar.

Också när man cyklar på en bred trottoar och dom börjar skrika åt en att gatan istället där det är fullt med bilar.

Redigerad av Miike
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alla kaksiga invandrare på önsta! (ställe i v-ås)

inte menat rasistiskt, men vafan om man blir skit förbannad på dem så måste man ju fan få skriva det.

Så du blir irriterad på kaxiga invandrare, men inte kaxiga svenskar? Hmm va konstigt. Du kanske är rasist utan att veta om det själv? :blink:

@Miike. Ja, om de ber trevligt så ställer jag mig upp, men om de bara säger åt mig som en order så brukar jag vägra ställa mig upp och ignorerar dom tills dom ber vänligt och säger förlåt. De ska också lära sig andvända hyfs, då de är bra mycket äldre än barn så de borde veta vid deras ålder att visa respekt. Varför ska unga visa respekt mot äldre om de inte visar oss det?

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu vill jag inte direkt skriva en 300-sidors avhandling, men bara så du vet så är det Palestina som ockuperar Israel. :blink:

(Om du tror mer på skvallerpressen än på en som har varit där, så är du nästan lika dum som jag)

Haha vem är köpt. Wee vi fick ett land av Gud och nu har vi alltså rätt att krossa alla som bor där. Palestinierna har bott på området i tusentals år men så känner omvärlden att det kanske var lite elakt att döda 60 miljoner judar under 2:a världskriget och det är klart att stackarna ska få ett land. Ja vi tar Palestina, det är ju trots allt det land dom fick av Gud (vilket jävla argument) Så nu kommer israelerna med FN och USAs hjälp och kör över palestiniernas vingårdar med bulldozers och förstör deras bosättningar.

Det låter helt enkelt som du har israeliska eller judiska rötter eftersom du kommer med dessa påståender och heller inte accepterar att vi avskyr religioner.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor