tommy killer Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Fjortisar Bimbos Kärringar Feminister Skolan Läxor Lakris Dark age of Camelot Dark age of Camelot-spelare Naturvetarlinjenungar som tror att dom är så jävla smarta bara för att dom går en svårare linje Lodisar & Tiggare Personer som argumenterar som en IQ-befriad Efterblivna lärare Folk som blir sura på Idol-juryn för att de säger sanningen Särskrivningar Britney-fans Aguilera-fans Jessica Simpson-fans Backstreet boys-fans Eller vafan alla fans till någonting urkasst mainstream skit som skivbolagen spottat ut för att små fjortonåriga fnask ska köpa eftersom de är helt iq-befriade Jamba Folk som inte kan pissa i toan utan måste göra det på golvet istället Spåkärringar Jehovas vittnen Religiösa Fundamentalister Quiksilver (alltså här på forumet) Mattematik Konflikträdda människor Idioter EU George Bush Nordkorea Silvio Berlusconi Skitungar Lunarstorm Playahead Helgon Alla som använder sig av Lunarstom, Playahead & Helgon Folk som tror att Lunarstom, Playahead & Helgon inte är fjortiscommunitys Folk som röker Folk som snusar Folk som knarkar Rasister Nazister Kommunister Fascister Mona Sahlin Björn Rosenberg Paris Hilton Linda Rosing Fadde Någonting Carolina Gryning Carola Runar Sögaard Agneta Sjödin Peter Siepen Tv3 Personner som slår tjejer Brottslingar Bidragsfuskare Skvällerpressen Expressen och Aftonbladet som tar upp nyheter som ingen borde bry sig om Folk som tror man blir dum och våldsam av datorspel Folk som kastar skräp på marken för att de är för lata för att gå till en sopptunna Reklam för bindor Dåligt dubbade reklamer Antipiratbyrån BitTorrent Nissan Rolls-Royce Norge Norrmän Aids Cancer Dåligt skolschema Lagg Min dator Att jag går i en tråkig klass Att jag inte är bättre på photoshop Transvestiter Att godis och annat gott ska vara så dåligt för en Fartbegränsningarna på våra motorvägar Franska Teater Opera Dåliga Filmer Att jag alltid oberoende när jag går och lägger mig är morgontrött Schlagerbögar ”Humorprogrammet” Roll on på p3 Överskattade saker Saker som inte fungerar Inlägg som ”Jag har startat ett eget mycket bättre forum joina så kan du bli admin” Trance Techno Mainstream-pop Celine Dion Divor Mariah Carey När man tappar bort något man behöver Glömma någonting Göra bort sig Och så vidare… Wohoo 1000 posts Du kunde väl inte göra listan lite längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 När jag ser vuxna pryla ungar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Att jag glömde min väska med viktiga saker nånstans idag. Blir så jävla förbannad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Israels ockupation av Palestina Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Du vet inte hur jag ser ut, så håll käften är du snäll. Man kan väga mycket genom att vara lång och hamuskler. Hmm har du ändrat din story lite, förrut skrev du att du var baketspelare men det kanske verkade lite för typiskt och otrovärdigt så nu är du bara lång och muskulös. Tss. Nej men jag fattar, väger själv runt 90kg och skulle inte direkt kalla mig tjock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Hmm har du ändrat din story lite, förrut skrev du att du var baketspelare men det kanske verkade lite för typiskt och otrovärdigt så nu är du bara lång och muskulös. Tss. Nej men jag fattar, väger själv runt 90kg och skulle inte direkt kalla mig tjock. En masiv jävel är jag iaf. Och något mer som gör mig riktigt arg är när man står på bussen eller tåget och väntar i evigheter på en sittplats, så precis när man får sin plats ska det komma någon kärring som precis stigit på och hon ska minsann ha den platsen för att hon är gammal och behöver sitta. Fyfan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Och något mer som gör mig riktigt arg är när man står på bussen eller tåget och väntar i evigheter på en sittplats, så precis när man får sin plats ska det komma någon kärring som precis stigit på och hon ska minsann ha den platsen för att hon är gammal och behöver sitta. Fyfan. Shit - har du ingen uppfostran eller? Självklart ger man plats åt gamla tanter, tänk på att tanten är mycket äldre än du och faktiskt inte orkar stå, till skillnad från dig. Bah, det är väl en sak att ogilla kärringar som tränger sig i köer och dylikt, men en gammal dam som bara vill ha en sittplats ska man väl inte hetsa upp sig för? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Kul att läsa här...Jag tycker att Invictius har rätt...Varför ska Israel ockupera Palestina? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Alla kaksiga invandrare på önsta! (ställe i v-ås) inte menat rasistiskt, men vafan om man blir skit förbannad på dem så måste man ju fan få skriva det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Blir arg när hör citat från bibeln. Historialäraren läste lite från GT och skapelseberättelsen idag. Det står typ att Gud skapade Adam och sen när Adam hade tråkigt skapade han Eva som en liten glädjeflicka åt honom. Bibeln är så full med skit. Alla ni konfirmander borde tänka lite längre innan ni bekräftar att ni håller med om sån smörja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Jag blir jävligt förbannad på svartsjuka också. Hatar svartsjuka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Jag gillar inte att vara svartsjuk. Jag hatar att vara svartsjuk Hatar massor av annat också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 (redigerad) Israels ockupation av Palestina Nu vill jag inte direkt skriva en 300-sidors avhandling, men bara så du vet så är det Palestina som ockuperar Israel. (Om du tror mer på skvallerpressen än på en som har varit där, så är du nästan lika dum som jag) Redigerad 1 september, 2005 av Xogede Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Blir arg när hör citat från bibeln. Historialäraren läste lite från GT och skapelseberättelsen idag. Det står typ att Gud skapade Adam och sen när Adam hade tråkigt skapade han Eva som en liten glädjeflicka åt honom. Bibeln är så full med skit. Alla ni konfirmander borde tänka lite längre innan ni bekräftar att ni håller med om sån smörja! Religion i övrigt är något jag mycket väl förstår varför det finns, dock är det så förkastligt att man borde tänka på en reform till det bättre... De religioner som finns är verkligen sjuka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Religion i övrigt är något jag mycket väl förstår varför det finns, dock är det så förkastligt att man borde tänka på en reform till det bättre... De religioner som finns är verkligen sjuka. Vad kul att höra era åsikter... Ni vet väl inte ens vad en religion är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 (redigerad) Shit - har du ingen uppfostran eller? Självklart ger man plats åt gamla tanter, tänk på att tanten är mycket äldre än du och faktiskt inte orkar stå, till skillnad från dig. Bah, det är väl en sak att ogilla kärringar som tränger sig i köer och dylikt, men en gammal dam som bara vill ha en sittplats ska man väl inte hetsa upp sig för? Fast isåfall kanske dom kan be på ett snällt sätt? Och inte "Res på dig!!" eller "Låt mig sitta där så kan du stå!" Och det är sant att dom säger så, sura gamla kärringar. Också när man cyklar på en bred trottoar och dom börjar skrika åt en att gatan istället där det är fullt med bilar. Redigerad 1 september, 2005 av Miike Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 (redigerad) Alla kaksiga invandrare på önsta! (ställe i v-ås) inte menat rasistiskt, men vafan om man blir skit förbannad på dem så måste man ju fan få skriva det. Så du blir irriterad på kaxiga invandrare, men inte kaxiga svenskar? Hmm va konstigt. Du kanske är rasist utan att veta om det själv? @Miike. Ja, om de ber trevligt så ställer jag mig upp, men om de bara säger åt mig som en order så brukar jag vägra ställa mig upp och ignorerar dom tills dom ber vänligt och säger förlåt. De ska också lära sig andvända hyfs, då de är bra mycket äldre än barn så de borde veta vid deras ålder att visa respekt. Varför ska unga visa respekt mot äldre om de inte visar oss det? Redigerad 1 september, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 1 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 (redigerad) Jag har inget emot invandrare Bara vissa av doms attityd känner många schyyysta invandrare Redigerad 1 september, 2005 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Nu vill jag inte direkt skriva en 300-sidors avhandling, men bara så du vet så är det Palestina som ockuperar Israel. (Om du tror mer på skvallerpressen än på en som har varit där, så är du nästan lika dum som jag) Haha vem är köpt. Wee vi fick ett land av Gud och nu har vi alltså rätt att krossa alla som bor där. Palestinierna har bott på området i tusentals år men så känner omvärlden att det kanske var lite elakt att döda 60 miljoner judar under 2:a världskriget och det är klart att stackarna ska få ett land. Ja vi tar Palestina, det är ju trots allt det land dom fick av Gud (vilket jävla argument) Så nu kommer israelerna med FN och USAs hjälp och kör över palestiniernas vingårdar med bulldozers och förstör deras bosättningar. Det låter helt enkelt som du har israeliska eller judiska rötter eftersom du kommer med dessa påståender och heller inte accepterar att vi avskyr religioner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skytten Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Detta gör mig arg. Att dom jäklarna ska sänka a-kassan så arbetslösa inte kommer att klara sig. aftonbladet Nu är ju som tur är ekonomin i Sverige på väg uppåt och arbteslösheten minskar aningen men det kommer alltid att finnas arbetslösa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts