Peskele Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Tjat och Misstag i spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Skolan.När pensionerer snackar om hur hemska ungdommar är + det KalleR sa om köer.Kommer inte på mer nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Kaxiga småungarFjortisarExstremisterFolk som är överdrivet envisaTyp allt jag kommer på nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Folk som tro man e cool för man röker/driker alkohol Paris Hilton gör mig ulta arg til 150%! Bara höra hennes namn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Stör mig inte på jättemycket.. men folk som skryter om hur mycket dom supit eller hur dom slog ner folk , fjortisar.. Se Färjestad förlora 4 år i rad i finalen är också rätt störande.. med tanke på att jag hejar på dom.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 31 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Folk som tro man e cool för man röker/driker alkohol WüRd där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 (redigerad) Fjortisar. Redigerad 31 augusti, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Säger nog w0rd på allt efter att ha läst igenom hela tråden. Kom på lite mer: När folk tar upp hela cykelvägen, tar sig fram allmänt sakta, och vägrar flytta på sig. När nån har bestämt sig för att inte flytta på sig, och tycker att man själv ska flytta på sig. Det kanske ni inte förstog, men tillexempel: Min kompis stog med cykeln på trottoaren, han tog inte upp nå myclet plats alls, men då kommer det en sån där person, och cyklade rakt in i honom. Han stog ju helt stilla, så det var ju inte direkt någon olycka. Hon såg väl jävligt bra att han stog där och att hon kunde ha svängt, men nej, hon tyckte att det var han som skulle ha flyttat på sig, så därför cyklade hon rakt in i honom. Efter krashen sa hon "Bäst för dig att jag inte gjorde illa mig." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 "Bäst för dig att jag inte gjorde illa mig." Haha, lol! vikken nörd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Jag hatar när folk som cyklar bakom mig plingar förbrilt på sin plingklocka ch man går lite hederligt åt sidan. Men när man gått nägra meter så tittar man bakåt så ser man männsikan kanske två meter bakom en cykla i samma tempo. Händer ävligt ofta. Men varför plinga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Småungar i skolan som tar upp hela korridoren (stavning?). Dom går så satans sakta och tar upp all plats! Fast eftersom jag väger typ 100kg och är 2 meter, så mejjar jag bara ner dom och går förbi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Småungar i skolan som tar upp hela korridoren (stavning?). Dom går så satans sakta och tar upp all plats! Fast eftersom jag väger typ 100kg och är 2 meter, så mejjar jag bara ner dom och går förbi. En 90:a som väger 100kg? Sök hjälp för fan! Antipiratbyrån och liknande verksamhet gör mig arg. Kinas så kallade demokrati gör mig arg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 (redigerad) En 90:a som väger 100kg? Sök hjälp för fan! Antipiratbyrån och liknande verksamhet gör mig arg. Kinas så kallade demokrati gör mig arg. Du vet inte hur jag ser ut, så håll käften är du snäll. Man kan väga mycket genom att vara lång och hamuskler. Redigerad 31 augusti, 2005 av Miike Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Acne, no doubt...tihi! ...KalleR's fina observation ang. kassörskors sätt att ge pengarna måste jag instämma på!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Ceone - vad är det du inte tycker om hos paris hilton? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Korkade människor irriterar mig. Att vara irriterad gör mig arg. Korkade människor får ta smällen. Tjoflöjt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 (redigerad) Han som funnylin har som signatur, Phepls.. har gör mig riktigt jävla arg så fort jag ser honom eller tänker på honom.. Redigerad 31 augusti, 2005 av bogart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 (redigerad) Fjortisar Bimbos Kärringar Feminister Skolan Läxor Lakris Dark age of Camelot Dark age of Camelot-spelare Naturvetarlinjenungar som tror att dom är så jävla smarta bara för att dom går en svårare linje Lodisar & Tiggare Personer som argumenterar som en IQ-befriad Efterblivna lärare Folk som blir sura på Idol-juryn för att de säger sanningen Särskrivningar Britney-fans Aguilera-fans Jessica Simpson-fans Backstreet boys-fans Eller vafan alla fans till någonting urkasst mainstream skit som skivbolagen spottat ut för att små fjortonåriga fnask ska köpa eftersom de är helt iq-befriade Jamba Folk som inte kan pissa i toan utan måste göra det på golvet istället Spåkärringar Jehovas vittnen Religiösa Fundamentalister Quiksilver (alltså här på forumet) Mattematik Konflikträdda människor Idioter EU George Bush Nordkorea Silvio Berlusconi Skitungar Lunarstorm Playahead Helgon Alla som använder sig av Lunarstom, Playahead & Helgon Folk som tror att Lunarstom, Playahead & Helgon inte är fjortiscommunitys Folk som röker Folk som snusar Folk som knarkar Rasister Nazister Kommunister Fascister Mona Sahlin Björn Rosenberg Paris Hilton Linda Rosing Fadde Någonting Carolina Gryning Carola Runar Sögaard Agneta Sjödin Peter Siepen Tv3 Personner som slår tjejer Brottslingar Bidragsfuskare Skvällerpressen Expressen och Aftonbladet som tar upp nyheter som ingen borde bry sig om Folk som tror man blir dum och våldsam av datorspel Folk som kastar skräp på marken för att de är för lata för att gå till en sopptunna Reklam för bindor Dåligt dubbade reklamer Antipiratbyrån BitTorrent Nissan Rolls-Royce Norge Norrmän Aids Cancer Dåligt skolschema Lagg Min dator Att jag går i en tråkig klass Att jag inte är bättre på photoshop Transvestiter Att godis och annat gott ska vara så dåligt för en Fartbegränsningarna på våra motorvägar Franska Teater Opera Dåliga Filmer Att jag alltid oberoende när jag går och lägger mig är morgontrött Schlagerbögar ”Humorprogrammet” Roll on på p3 Överskattade saker Saker som inte fungerar Inlägg som ”Jag har startat ett eget mycket bättre forum joina så kan du bli admin” Trance Techno Mainstream-pop Celine Dion Divor Mariah Carey När man tappar bort något man behöver Glömma någonting Göra bort sig Och så vidare… Wohoo 1000 posts Redigerad 31 augusti, 2005 av Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Fjortisar Bimbos Kärringar Feminister Skolan Läxor Lakris Dark age of Camelot Dark age of Camelot-spelare Naturvetarlinjenungar som tror att dom är så jävla smarta bara för att dom går en svårare linje Lodisar & Tiggare Personer som argumenterar som en IQ-befriad Efterblivna lärare Folk som blir sura på Idol-juryn för att de säger sanningen Särskrivningar Britney-fans Aguilera-fans Jessica Simpson-fans Backstreet boys-fans Eller vafan alla fans till någonting urkasst mainstream skit som skivbolagen spottat ut för att små fjortonåriga fnask ska köpa eftersom de är helt iq-befriade Jamba Folk som inte kan pissa i toan utan måste göra det på golvet istället Spåkärringar Jehovas vittnen Religiösa Fundamentalister Quiksilver (alltså här på forumet) Mattematik Konflikträdda människor Idioter EU George Bush Nordkorea Silvio Berlusconi Skitungar Lunarstorm Playahead Helgon Alla som använder sig av Lunarstom, Playahead & Helgon Folk som tror att Lunarstom, Playahead & Helgon inte är fjortiscommunitys Folk som röker Folk som snusar Folk som knarkar Rasister Nazister Kommunister Fascister Mona Sahlin Björn Rosenberg Paris Hilton Linda Rosing Fadde Någonting Carolina Gryning Carola Runar Sögaard Agneta Sjödin Peter Siepen Tv3 Personner som slår tjejer Brottslingar Bidragsfuskare Skvällerpressen Expressen och Aftonbladet som tar upp nyheter som ingen borde bry sig om Folk som tror man blir dum och våldsam av datorspel Folk som kastar skräp på marken för att de är för lata för att gå till en sopptunna Reklam för bindor Dåligt dubbade reklamer Antipiratbyrån BitTorrent Nissan Rolls-Royce Norge Norrmän Aids Cancer Dåligt skolschema Lagg Min dator Att jag går i en tråkig klass Att jag inte är bättre på photoshop Transvestiter Att godis och annat gott ska vara så dåligt för en Fartbegränsningarna på våra motorvägar Franska Teater Opera Dåliga Filmer Att jag alltid oberoende när jag går och lägger mig är morgontrött Schlagerbögar ”Humorprogrammet” Roll on på p3 Överskattade saker Saker som inte fungerar Inlägg som ”Jag har startat ett eget mycket bättre forum joina så kan du bli admin” Trance Techno Mainstream-pop Celine Dion Divor Mariah Carey När man tappar bort något man behöver Glömma någonting Göra bort sig Och så vidare… Wohoo 1000 posts Word till det mesta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallemart Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Add: Alla Perkele-Satans små skit ungar på den här skolan , Alltså fyfan... SHIT!! dom sitter typ precis bredvid mig och försöker starta onversation med mig, dessutom är dom så små så man snubblar på dom hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts