I lol Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Skriv ner sånt här. (:!!! ¨ Jag + dator * Flickvän + dator = Lycklig kille / Wc behov Lat morsa + ljud (av mig) = Lycklig morsa framför datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Ska se om jag kan hitta det jag skrev i en annan tråd av samma ämne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Fästingar, moralkärringar, läxor, USA:s regering, inskränkta svin, känslokalla skitungar... 'ze list gaws awn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 (redigerad) När gubbar med rullatorer tror dom har förtur i bankkön, och kasörskorna skiter i om dom tränger sigNär kärringar med rullatorer måste stanna på de minst lämpliga ställena för att rota i handväskan (t.ex. ingångar till mataffärer, eller mitt på övergångsställen)När gamla gubbar är allmänt tjuriga på allt och allaNär gamla kärringar är allmänt glada på allt och alla och ska vara irriterande jävligt sociala i kassakönNär gubbar eller kärringar ska bråka om vart man får cykla och inte cykla och för ett jävla liv... vafan stanna inne om inte världen passar er jävla *****När kassörskor ger tillbaka växeln med sedlarna först, och mynten sen ovanpå sedlarna... ett riktigt konststycke för att lyckas att inte tappa mynten Redigerad 30 augusti, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 (redigerad) Vad som gör mig arg? Eller vad jag avskyr? Det är mest svenska gamlingar av det kvinnliga könet som gnäller. Om det är gubbar som gnäller så är de i största sannolikhet inte av svensk nationalitet. Redigerad 30 augusti, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 När det går dåligt... I ett spel. Då kan jag bli förbannad, svära och annat mysigt. (:!!! Annars är... Långa skoldagar jobbigt, och insekter, omfg... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallemart Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 När gubbar med rullatorer tror dom har förtur i bankkön, och kasörskorna skiter i om dom tränger sig När kärringar med rullatorer måste stanna på de minst lämpliga ställena för att rota i handväskan (t.ex. ingångar till mataffärer, eller mitt på övergångsställen) När gamla gubbar är allmänt tjuriga på allt och alla När gamla kärringar är allmänt glada på allt och alla och ska vara irriterande jävligt sociala i kassakön När gubbar eller kärringar ska bråka om vart man får cykla och inte cykla och för ett jävla liv... vafan stanna inne om inte världen passar er jävla ***** När kasörskor ger tillbaka växeln med sedlarna först, och mynten sen ovanpå sedlarna... ett riktigt konststycke för att lyckas att inte tappa mynten Håller totalt med, ibland känner man bara för att klappa till dom, i en del falla skulle jag gjort det också om det inte vore just för att jag hadde en massa mynt liggandes löst i handen... Säger till dom gör jag oftast, ibland hjälper det och man kan till och med få ett leende tillbax nästa gång manstöter på en kassörska som ändrat sig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Moralkakor Moralkärringar Feminister Smulor i smöret Snorpapper som inte ligger nedtryckt i papperskorgen Tv3's nyheter Felstavningar på namn i film och tv Wannabes Fame Factory Besserwissrar Fjåårtisar (Jl-hoods, byxorna i sockarna, fett äckligt sidslick) Sur mjölk Puma-sneakers Hilary Duff Jamba Överdrivet användande av smajlisar Alla dessa små wannabe-forum som inte kommer att bli nått Nokia Det KalleR sa Oändligt många mascara-reklamer Dåliga vägar Kladdig motorolja Fullpackade bussar Usla filmer som utlovar storhet Tjoller Tråkiga lärare Idol-deltagare som inte kan sjunga men tror det iaf och sen whinar om det i Aftonbladet Expressen Aftonbladet Punkten.se Junkyard.se Darin-fans (8-12-åriga tjejer som är fula i huvudet) Fake Louis Vuitton-väskor Idioter (Duh) Packade gubbar och gummor på lokalbussarna Tändstift Spam (Skinkan och skräpposten) iPods Macworld (Tidningen) Apple-fanboys Sur mjölk Uttagsautomater (När man väl behöver använda dem så finns inget kontoutdrag kvar..) Usla tapetserare Påsar som inte håller för en hel dag av shopping 1-kronor 50-öringar 5-kronor 10-kronor Malin Berghagen Medium Fjantiga tvprogram Alkoholister Junkies utanför CK Tid som aldrig räcker till när man vill det och vice versa Skriiivkramp.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Benvit: Du skrev sur mjölk två gånger ! Och vad har du emot pengar? Lärare som tror att dom kan allt om psykologi och påstår att de "själva har varit unga". Wannabe-psykologer. Tsss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 När kassörskor ger tillbaka växeln med sedlarna först, och mynten sen ovanpå sedlarna... ett riktigt konststycke för att lyckas att inte tappa mynten Håller med till 100%!!.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Benvit: Du skrev sur mjölk två gånger ! Och vad har du emot pengar? Jag ogillar verkligen sur mjölk.. Har inget emot pengar, bara omständigheterna runt dem.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Ejje - En knäpp gubbe i stan med MoDo overall som har en sparkcykel och med den åker han omkring och pricksjuter med sin softairgunMin före detta lärare som ljög hela tiden och kollade på pojkarnas *censur* när vi hade busat och hon skulle prata oss tillrätta (Sneglade med blicken neråt hela tiden)Syrran vid datornSyrrans idiotiska katt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Min före detta lärare som ljög hela tiden och kollade på pojkarnas *censur* när vi hade busat och hon skulle prata oss tillrätta (Sneglade med blicken neråt hela tiden) Hade ni inga byxor på er Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 (redigerad) Hade ni inga byxor på er Jo men hon kollade ändå...Hon trodde väl att dom skulle spricka eller något Edit: Vi hade inte ståfräs ifall nån undrar Redigerad 31 augusti, 2005 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Moralkakor Moralkärringar Feminister Smulor i smöret Snorpapper som inte ligger nedtryckt i papperskorgen Tv3's nyheter Felstavningar på namn i film och tv Wannabes Fame Factory Besserwissrar Fjåårtisar (Jl-hoods, byxorna i sockarna, fett äckligt sidslick) Sur mjölk Puma-sneakers Hilary Duff Jamba Överdrivet användande av smajlisar Alla dessa små wannabe-forum som inte kommer att bli nått Nokia Det KalleR sa Oändligt många mascara-reklamer Dåliga vägar Kladdig motorolja Fullpackade bussar Usla filmer som utlovar storhet Tjoller Tråkiga lärare Idol-deltagare som inte kan sjunga men tror det iaf och sen whinar om det i Aftonbladet Expressen Aftonbladet Punkten.se Junkyard.se Darin-fans (8-12-åriga tjejer som är fula i huvudet) Fake Louis Vuitton-väskor Idioter (Duh) Packade gubbar och gummor på lokalbussarna Tändstift Spam (Skinkan och skräpposten) iPods Macworld (Tidningen) Apple-fanboys Sur mjölk Uttagsautomater (När man väl behöver använda dem så finns inget kontoutdrag kvar..) Usla tapetserare Påsar som inte håller för en hel dag av shopping 1-kronor 50-öringar 5-kronor 10-kronor Malin Berghagen Medium Fjantiga tvprogram Alkoholister Junkies utanför CK Tid som aldrig räcker till när man vill det och vice versa Skriiivkramp.. Du verkar bli arg för det mesta ... Men vad är det för fel med mynt (50- öringar kan jag förstå) och fake Louis Vitton- väskor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 31 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Sånna som slår tjejer, Speciellt min flickvän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Sega personer som tex. står i framför än i kön och tjötar när man själv har as brottom, LÄXOR! kärringar o gubbar som bara klagar!, skolan, 14isar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Feminister Nigga please "Feminism är en rörelse kring kvinnans ställning i samhället. Syftet är att tillerkänna kvinnor de rättigheter män, men inte kvinnor, har." Visst det kan vara hårt att ta ibland att även kvinnorna vill ha samma rättigheter som vi män. Säg extremfeminism eller manshat istället om du nu menar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Fjortisar, människor som tror att dom kan säga och göra vad dom vill, människor med fjortiskläder, människor som tycker att vissa människor är "onormala" (Dessa människor ingår i fjortisgenren) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 (redigerad) Nigga please "Feminism är en rörelse kring kvinnans ställning i samhället. Syftet är att tillerkänna kvinnor de rättigheter män, men inte kvinnor, har." Visst det kan vara hårt att ta ibland att även kvinnorna vill ha samma rättigheter som vi män. Säg extremfeminism eller manshat istället om du nu menar det. Fine, I think it's bullshit so the whole shit is shit. Edit: I'm drnk maybe, well woo.. Well, actually not drunk but i don't like feminism, och extreme shi-ijt.. Well.. Well, I need to stop using the Håller med till 100%! "Well".. Redigerad 31 augusti, 2005 av Benvit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts