tommy killer Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Hela jävla idol conceptet suger tycker jag! Ta en kille från gatan som kan sjunga "boro boro" är inget. Då kan jag börja sjunga på malmö festivalen och tjäna miljoner. Blä för idol och för Darin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Hela jävla idol conceptet suger tycker jag! Ta en kille från gatan som kan sjunga "boro boro" är inget. Då kan jag börja sjunga på malmö festivalen och tjäna miljoner. Blä för idol och för Darin. He inte riktigt så är det! Eller absolut inte. Ska du stå där Live och bara sjunga "boro boro" och på audition och på röstningrejen. Folk kommer tröttna på det. Sen måste man sjunga bra och ha en starkare röst än vad ma tror. Jag är däremot säker att jag skulle kunna kamma hem jävla skiten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Äsch vad ni snackar mungyttja. Det är lite dokusåpa och skit, jag vet. Men det är kul när människor sjunger falskt. Så enkelt är det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Idol... isch. Borde nog fara dit nästa år och shredda loss på guran och sjunga Idas sommarvisa lite falskt. Dock så får man nog inte använda instrument. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Dock så får man nog inte använda instrument. Dårå? Om en talangfull yngling är jätteduktig och sjunger som <random pop-snubbe> har med sig ett munspel, blir han utkastad då? EXAKT! ... Fast iofs kan nog bristen på el vara ett problem för mig. Tror juryn börjar undra ifall man skuttar fram till dem och frågar om man kan få låna ett eluttag. =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Rödtotten ägde hon leshbade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 OHH NO EN NY dARIN FÖDDS Fan.... Orka ny darin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Sibel som var med förra året var ju med idag igen och gick vidare, igen. Hon är sååå jäääkla braaa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Själv hatar jag idol =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 OHH NO EN NY dARIN FÖDDS Fan.... Orka ny darin Vem...? Missade dagens avsnitt! Blir det nån ny fjolla som tjejerna av nån outgrundlig anledning gillar, så röstar jag MOT honom! Darin- Never again! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Sibel som var med förra året var ju med idag igen och gick vidare, igen. Hon är sååå jäääkla braaa Ja, hon var duktig. Lennart var inte så jättebra, men hans farsa var skön. En äkta göteborgare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Lennart var inte så jättebra, men hans farsa var skön. En äkta göteborgare. Tyckte synd om honom, ha en sån farsa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Lennart var inte så jättebra, men hans farsa var skön. En äkta göteborgare. Jobbig jävel som sätter press på sin son bara. Robbie Williams låten gjorde han jävligt bra faktist, pinsammt att han glömde texten bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Kollar bara första gången för att skratta åt alla som inte kan sjunga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Kollar bara första gången för att skratta åt alla som inte kan sjunga. De e från flera städer. de e massor av folk ju . skit kul å se alla som verkligen tror dom kan. "vem har sakt att du kan sjunga?" "min mamma?...." lam 16 årig tjej som börja böla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Det är fan kul i början när dem kuggar folk hela tiden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Gillade han som typ tappa hakan när dem sa att han ej gick vidare^^ så jävla skön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 De e från flera städer. de e massor av folk ju . skit kul å se alla som verkligen tror dom kan. "vem har sakt att du kan sjunga?" "min mamma?...." lam 16 årig tjej som börja böla Såg 16åringen bra ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Såg 16åringen bra ut? Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Tycker Idol är kul så länge folk försöker komma med ialla fall det som sjunger kasst och inte fattar att det gör de.. hehe.. sen när alla är uttagna kan det ju kvitta.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts