Jump to content

Idol 2005

momo
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 59
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Bah, dokusåpatrams. Det är iof kul att se människor bli brutalt förlämpade i TV. Men vad jag har sett så är juryn alldeles för snäll. Isch, det enda sanna nöjet ska dom ta ifrån mig också. Själva sångtävlingen kan dom ta bort till nästa år, hela grejen ska gå ut på vem som kan förlämpa någon så mycket så att personen ifråga begår självmord. Now that's entertainment!!!

Snurrigt Snurre Sprätt sa Daffy och spydde på mattan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har ni sett kvallstidningarnas forstasidesstoff...

Har knacker dom Stina, 17 i TV...

Suger man sa suger man, o sa som hon sjong va de inte svart att fatta att hon inte skulle komma vidare!

Nasta ar ska hela min klass va me i Idol, som en kul grej, typ. Och jag vet att jag suger pa att sjunga, och att jag kommer fa otrevliga kommentarer...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan vad alla gnäller! Att se folk som sjunger kasst är riktigt jävla skoj, även om juryn inte är lika elaka längre, och det är ju kul att se någon som sjunger bra också. De små dokumentärerna om städerna är också underhållande, och även om David och Peter var roliga så sköter ju Tobbe och (hm?) det fint också.

Siana says: Allt som är roligare än Ordjakten går att titta på. :blink:

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan vad alla gnäller! Att se folk som sjunger kasst är riktigt jävla skoj, även om juryn inte är lika elaka längre, och det är ju kul att se någon som sjunger bra också. De små dokumentärerna om städerna är också underhållande, och även om David och Peter var roliga så sköter ju Tobbe och (hm?) det fint också.

Siana says: Allt som är roligare än Ordjakten går att titta på. :blink:

David och Peter suger. Hatar deras humor.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor