Weener Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Jag anser att idol är underhållande att se på. Kul att se folk som inte kan sjunga, och sen är det roligt att se folk som kan sjunga också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 (redigerad) Orka Idol! Kul att se folk som inte kan sjunga, och sen är det roligt att se folk som kan sjunga också. Tänkte precis säga det! (:!!! Redigerad 30 augusti, 2005 av Alpha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Det är i början som det är roligt, då är det möjligt att skratta. Hoppas det kommer nån ny i år som "Fittan sticker fram, hård och hårig, hårig och hård, oooh" (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Idol suger! Iallafall nu i början. Blir bättre sen när de sjunger med musik och så. Men då är det egentligen inte heller bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Varför är Darin mest känd då han förlorade? ... Han kom på andra plats. Det kan du väl inte kalla att förlora? Anyway tycker jag det är kul att titta på folk som gör bort sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 (redigerad) Idol äger ju (alltså de 5 första programmen)! ! ! ! ! SKADEGLÄDJE IS THE SHIT!!! Av fem miljoner spermier var du först... *suck* Redigerad 30 augusti, 2005 av Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Jag känner hon Jennie Hanson som var med som sög Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Var det någon som såg kaninen som blev bortförd av vakter vid juryn? Det var en trailer. Hoppas de visar det snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Bah, dokusåpatrams. Det är iof kul att se människor bli brutalt förlämpade i TV. Men vad jag har sett så är juryn alldeles för snäll. Isch, det enda sanna nöjet ska dom ta ifrån mig också. Själva sångtävlingen kan dom ta bort till nästa år, hela grejen ska gå ut på vem som kan förlämpa någon så mycket så att personen ifråga begår självmord. Now that's entertainment!!! Snurrigt Snurre Sprätt sa Daffy och spydde på mattan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Har ni sett kvallstidningarnas forstasidesstoff... Har knacker dom Stina, 17 i TV... Suger man sa suger man, o sa som hon sjong va de inte svart att fatta att hon inte skulle komma vidare! Nasta ar ska hela min klass va me i Idol, som en kul grej, typ. Och jag vet att jag suger pa att sjunga, och att jag kommer fa otrevliga kommentarer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 (redigerad) Det enda som är bra är nu när det är audition eller hur det stavas. Alla suger så in i helvete Redigerad 31 augusti, 2005 av diarrehampus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Men idol är värdelöst! ända som är kul är alla som gör bort sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Idol är inget jag kommer följa i alla fall... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 (redigerad) Fan vad alla gnäller! Att se folk som sjunger kasst är riktigt jävla skoj, även om juryn inte är lika elaka längre, och det är ju kul att se någon som sjunger bra också. De små dokumentärerna om städerna är också underhållande, och även om David och Peter var roliga så sköter ju Tobbe och (hm?) det fint också. Siana says: Allt som är roligare än Ordjakten går att titta på. Redigerad 31 augusti, 2005 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Fan vad alla gnäller! Att se folk som sjunger kasst är riktigt jävla skoj, även om juryn inte är lika elaka längre, och det är ju kul att se någon som sjunger bra också. De små dokumentärerna om städerna är också underhållande, och även om David och Peter var roliga så sköter ju Tobbe och (hm?) det fint också. Siana says: Allt som är roligare än Ordjakten går att titta på. David och Peter suger. Hatar deras humor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Idol suger, har inte tittat, men jag tycker inte ens det är roligt att kolla på dom som suger...det är något som e värdelöst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Skit ballt nu i början! Sen är det mindre roligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Roligast i början...Då kan ingen sjunga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Roligast i början...Då kan ingen sjunga! Så hur ska dom kunna ha en final då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 David och Peter suger. Hatar deras humor. Hey Baberiba och allt det skräpet är tråkigt, men i Idol var de roliga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts