Joey Skrivet 15 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2003 varför går det inte att gå in på GTASAJTEN? det står att inte sidan kan hittas!! vad e det för fel?? :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 15 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2003 det händer ju så ibland! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 15 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2003 (redigerad) Ömm... Sidan kan inte visas? De står jö: GTAsajten.com ----------------------------------- Vi har för tillfället problem med servern, var god dröj. Besök vårt forum så länge! ----------------------------------- //Hultenius Iaf för mig. Kanske skulle hultan börja med .php sidor istället? Redigerad 15 januari, 2003 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 15 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2003 synd......................... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 15 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2003 för ett tag sen stog det nåt helt annant !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 15 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2003 Jag ska fixa det så snabbt som möjligt... Det vara... hmm... det nya SMS-systemet som använde hela 60-70% av processorn på databasservern! Serveradmins blev inte så glada och flyttade därför alla våra databaser Jag håller på att flytta tillbaka dom nu men SMS-systemet kan bli försenat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 15 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2003 Jag ska fixa det så snabbt som möjligt... Det vara... hmm... det nya SMS-systemet som använde hela 60-70% av processorn på databasservern! Serveradmins blev inte så glada och flyttade därför alla våra databaser Jag håller på att flytta tillbaka dom nu men SMS-systemet kan bli försenat... Va dumma dom é! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 15 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2003 Ja, eller så är dom smarta då det inte bara är jag som använder den servern Hursomhelst, klart om max 10 min! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 15 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2003 Sådär, fixat! Jag får väll sitta och syna SMS-systemet resten av dagen då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 15 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2003 Sådär, fixat! Jag får väll sitta och syna SMS-systemet resten av dagen då hur får man ett eget SMS system??? Vilken hemsida? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts