Martin-123 Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Mitt MSN Krånglar så kan någon skriva här hur man animerar..Man klickar på Window>Animation och vad gör man sedan?? (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Vad vill du göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 30 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Vad vill du göra? Så att en gubbe blinkar med ögonen...Ska man göra flera Layers och adda dom i animation fönstret?För när jag gör en ny layer så ändra dom andra bilderna i animations fönstret...Hjälp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Du trycker på den lilla pilen längst till höger i animations rutan, sen väljer du new frame Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 1 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Hur ska man spara den efter att ha gjort en animation? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Spara optimerad. Vet du, jag har upptäckt en sida där man kan söka efter grejer på internet! www.google.se Testa att söka där! Det finns massor av coola grejer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 OMG tack för tipset har aldrig sett den sidan förut...är den ny? Fråga igen om det e något du ej fattar, kewl att hjälpa daj^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Usch, hatar imageready.. Jävla skitprogram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 1: Öppna din webb-läsare (ie,mozilla etc etc). 2: Längs upp finns en vit ruta där du kan skriva lite saker. 3: Nu markerar du den (det står oftast lite text där) och trycker delete. 4: Dra fram den där plattan med massor tangenter på och skriv: http://www.Google.com. 5: Nu ser du en färgglad text där det står GOOGLE. 6: Där finns en liknande vit ruta (ungefär som på 2:an) där skriver du Imageready guide etc etc... 7: Tryck sedan på den stora tangenten som heter "Enter" eller tryck med "Musen" på SÖK. 8: Nu har du fått fram cirkus 3 000 000 träffar och jag föreslår att du börjar titta igenom några av dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Usch, hatar imageready.. Jävla skitprogram. Bättre än gif-animator och alla dom andra. Flash ej inräknat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 1: Öppna din webb-läsare (ie,mozilla etc etc). 2: Längs upp finns en vit ruta där du kan skriva lite saker. 3: Nu markerar du den (det står oftast lite text där) och trycker delete. 4: Dra fram den där plattan med massor tangenter på och skriv: http://www.Google.com. 5: Nu ser du en färgglad text där det står GOOGLE. 6: Där finns en liknande vit ruta (ungefär som på 2:an) där skriver du Imageready guide etc etc... 7: Tryck sedan på den stora tangenten som heter "Enter" eller tryck med "Musen" på SÖK. 8: Nu har du fått fram cirkus 3 000 000 träffar och jag föreslår att du börjar titta igenom några av dem. Det räcker, har skrivits ett antal gånger ovanför. Sen, varför inte hjälpa till när det finns folk som kan? Sheit, ta't lugnt alla.. Börjar kännas lite för spänt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 (redigerad) Jo.. Men... Man... Blir... Bara... Så... Jävla... Trött... På... Det! Redigerad 2 september, 2005 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 "Musik, Film & Grafik" finns väl för att man ska kunna fråga frågor .. och få vettiga svar på dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Bättre än gif-animator och alla dom andra. Flash ej inräknat. Och bättre än exakt alla? Jag använder inte gif-animator heller.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Läs denna guide! http://www.webdesignskolan.com/photoshop/i...y_animation.htm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 "Musik, Film & Grafik" finns väl för att man ska kunna fråga frågor .. och få vettiga svar på dem? Tydligen inte, det finns för att man ska ha möjligheten till det, men inte få det eftersom det finns sökmotorer man kan använda istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Och bättre än exakt alla? Jag använder inte gif-animator heller.. Ok, har inte testat alla, men att animera med Photoshop är inte så dåligt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 (redigerad) "Musik, Film & Grafik" finns väl för att man ska kunna fråga frågor .. och få vettiga svar på dem? Jo, men det kan vara lite jobbigt att knepa ihop en hel tutorial? En eller flera enskilda frågor går ju självklart att svara på, men hur många skulle svara "vettigt" om jag frågade hur man använde photoshop? Och check out my first inlägg- jag svarade på frågan han ställde innan! ... Sedan behöver han kanske inte komma släpandes med varenda fråga, utan kan kolla runt lite först iaf. Redigerad 2 september, 2005 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Vad använder du HOWHOW. *on-topic* är det ngt mer du vill ha hjälp med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Tycker att dom flesta som skriver SÖK PÅ GOOGLE är lite omogna, han kanske har gjort det redan och inte hittat nått så då kan man väl ge en hjälpande hand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts