saffecool Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Vad tycker du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 (redigerad) Nä även uppskattade medlemmar kan gå över gränsen ibland och dom vore det synd att bli av med. Redigerad 30 augusti, 2005 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Nej, men då man får sina andra varning så tycker i alla fall jag att man ska bli bannad (typ i en månad eller något, och typ permban efter fyra varningar). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Njaa, mer respekterade medlemmar som varigt här länge kanske borde få typ banning vid 2 varningar som CurunirOfValinor sa. Medans andra nybörjare skulle få direkt bann. Fast, det blir ju orättvist för vissa kanske inte vet reglerna o.s.v. Null vote Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Fast, det blir ju orättvist för vissa kanske inte vet reglerna o.s.v. Om man inte läser reglerna innan man börjar skriva inlägg får man skylla sig själv ffs. T: Nolltolerans är nog att ta i, men att moderatorerna blir lite strängare vore nog bra. Att göra som KalleR och låsa tråden omedelbums om den har dålig titel borde alla andra mods ta efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Om man inte läser reglerna innan man börjar skriva inlägg får man skylla sig själv ffs. Och det gjorde säkert du när du joinade forumet och innan du skrev ett enda inlägg? Nej, inför inte nolltolerans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Och det gjorde säkert du när du joinade forumet och innan du skrev ett enda inlägg? Ja..? Om vi nu låtsas att jag inte gjorde det (for shits and giggles!); och? Om jag hade blivit bannad efter tre minuter hade jag fortfarande fått skylla mig själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Ja..? Om vi nu låtsas att jag inte gjorde det (for shits and giggles!); och? Om jag hade blivit bannad efter tre minuter hade jag fortfarande fått skylla mig själv. Det är fult att ljuga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Har 4/5 varningar så.. Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Nej, men då man får sina andra varning så tycker i alla fall jag att man ska bli bannad (typ i en månad eller något, och typ permban efter fyra varningar). Då skulle jag vara bannad nu.. Nej, ingen jävla nolltolerans, det är fan tillräckligt strängt som det är.. Man får ju knappt svära här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Balor Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Vet ej. Det ska vara en blandning men hårt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Nej... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Nej... Det alternativet fanns att rösta på, ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Vote: Nej! Jag tycker att de flesta förtjänar en andra chans, de enda som ska bannas direkt är personer som har registrerat sig enbart för att förstöra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Wor d på The dude. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Nej, men jag tycker att man borde göra det lite strängare. Tycker att ett flertal personer får varningar hela tiden men nog fan ser man dom igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Vote: Ja, dock så röstade jag fel.. Om det var Nolltolerans skulle jag vara bannad fo' sho'.. Men hårdare moderering? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Fick min första varning idag...Nej Nolltolerans ska inte ske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Vote: Nej! Jag tycker att de flesta förtjänar en andra chans, de enda som ska bannas direkt är personer som har registrerat sig enbart för att förstöra. W0rd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts