Mathias Skrivet 12 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Det fanns ju redan 3 så nu blir det ju 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 (redigerad) Toffee är ju den där lilla kolabiten med en hatt. Gott... Men exakt vad, är bananchocklad??? Vote: kommer inte ihåg vad jag votade, Null vote tror jag... Redigerad 12 september, 2005 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Hmmpf... Måste cykla iväg och inhandla båda sorterna nu, bara för att smaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Fyfan, orginal ska det vara! W0rd like hell. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Orginal! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 12 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 MM men nu handlar topicen inte om vilken du tycker är godast utan vilken av bananchocklad eller toffee som ska få vara kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Flest här tycker ju banan/chokladen men en snubbe åkte ju ur deras lag på tv .. så gå in på www.ballerina.se och rösta massor av gånger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stardust Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Toffee... Vote:Toffee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Toffee vann... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Toffee vann... Ska dom sluta göra bananchoklad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Ska dom sluta göra bananchoklad? Yepp, det var bara tillfälligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Ska dom sluta göra bananchoklad? JA Toffee va ju godast endå. orka banan oboy med kakor. typ :S smakade lika kasst. Toffee ftw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Jag tycker bananchoklad då toffee känns som att det är 235246246 lite socker i en ända kaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Banan-chocklad gillade jag mest. damn att dom gav upp med den smaken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Yepp, det var bara tillfälligt. Men va taskigt mot dom som tycker om bananchoklad.. (inte jag, tyckte om toffee, bananchokla smakade bajs) dom kan väll sälja båda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Men va taskigt mot dom som tycker om bananchoklad.. (inte jag, tyckte om toffee, bananchokla smakade bajs) dom kan väll sälja båda Håller med, lite synd att den försvinner men syftet med hela den här kampanjen var ju att lansera två smaker under en begränsad period och sedan ta bort den ena för att få alla nyfikna människor att snabbt vilja testa båda smakerna och därmed köpa dubbelt så mycket kex som de skulle gjort annars. Jag tyckte bäst om Toffee men ska nog ändå köpa ett par rullar bananchoklad innan de försvinner för gott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukiz Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Vote: Null Hann inte smaka någon utav dem och tänker inte heller köpa Toffie! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Tycker att bananchoklad skulle vara kvar. Toffee tycker jag är alldeles för lik "vanliga" Ballerina i smaken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts