guardian Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Bananchoklad. Tycker man annat är man dum i huvudet, då kan man brinna i helvetet, jävla skithög som röstar något annat, asså jag lovar att jag kommer att "knulla" han.. ! Det jag sev var på skoj för er som inte fattade det på mina smileys, för jag vet att om jag inte skeiver denna text så kommer några att hoppa på mig! OH!! titta" jag röstar på toffe! toffe! TOFFE!!!! vafan skämt? (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Mja.. Jag vet inte riktigt.. Toffe får det nog bli.. Det låter finare.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 .vote: toffee tyckte först att bananchoklad var godare men efter att ha ätit lite mer så tycker jag nog att toffee är godast.. fast ingen av dom går givetvis inte upp mot den riktiga originalballerinan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 .vote: toffee tyckte först att bananchoklad var godare men efter att ha ätit lite mer så tycker jag nog att toffee är godast.. fast ingen av dom går givetvis inte upp mot den riktiga originalballerinan.. Precis, även om jag tycker att iaf toffee och orginal var ganska lika, även bc var rätt lik orginalet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Vote: Bananchoklad ffs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Favoritord 1: Choklad Favoritord 2: Banan altså: Vote: BANANCHOKLAD! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallemart Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Det märks* att Banan är underskattat som smaksättare till bullar/kakor osv Bananchoklad for life! *(ok kanske inte i just den här topicen men rent allmänt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_lance_vance_ Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Är inte Orginal och Toffe samma sak? Jag menar, är båda inte Chocklad... Fast Banan-Chocklad har också chocklad i sig . Man kanske ska pröva med Sylt/Banan.... Jo så blir det, min röst faller på Banan-Sylt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Inte smakat nån av dom, får göra det. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Jag köpte ett paket av varje förra veckan men blev inte särskilt imponerad av någon av smakerna. Toffee smakar inte toffee utan mer som vanliga Ballerina fast sötare. Bananchoklad luktar gott men smakar bara fejk-banan. Vote: Toffee Visste ni att det finns Apelsinchoklad också? Den knäcker båda de nya sorterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallemart Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 (redigerad) Jag köpte ett paket av varje förra veckan men blev inte särskilt imponerad av någon av smakerna. Toffee smakar inte toffee utan mer som vanliga Ballerina fast sötare. Bananchoklad luktar gott men smakar bara fejk-banan. Vote: Toffee Visste ni att det finns Apelsinchoklad också? Den knäcker båda de nya sorterna. Tänkte preics skriva nått i stil med att dom borde ta bort apelsin/choklad och ha kvar båda dom nya... finns inte mint/choklad kvar föresten? den var iaf hyfsat god. Men Orginalet är bäst! Redigerad 5 september, 2005 av Wallemart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Vote: Har inte smakat någon Måste fan sticka och köpa snart fan, men orginalet är en höjdare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 (redigerad) Vote: Null Det är dumt att en ska försvinna... Edit: Jag hatar den här blicken (scary ): Redigerad 5 september, 2005 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Hur många ballerinatopics kan man ha egentligen? Börjar bli tjatigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DoeX Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Har inte smakat nån. Men bananchocklad lät gott Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Har inte smakat nån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Toffee lätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Har inte smakat på nån av dem, tycker båda låter goda, men Tofee låter goast Null vote .. Tror dock att båda kommer vara kvar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Jag tycker toffee smakar likadant som "original" . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Fyfan, orginal ska det vara! Håller faktist med, den vanliga ska ju komma, varför sak det vara 2 smaker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts