Jump to content

Ballerina

Mathias
 Share

vilken ska stanna?  

118 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Bananchoklad.

Tycker man annat är man dum i huvudet, då kan man brinna i helvetet, jävla skithög som röstar något annat, asså jag lovar att jag kommer att "knulla" han.. ! :D

^_^:D

Det jag sev var på skoj för er som inte fattade det på mina smileys, för jag vet att om jag inte skeiver denna text så kommer några att hoppa på mig!

OH!! titta" jag röstar på toffe! toffe! TOFFE!!!! :D

vafan skämt? (:!!!:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 57
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

.vote: toffee

tyckte först att bananchoklad var godare men efter att ha ätit lite mer så tycker jag nog att toffee är godast..

fast ingen av dom går givetvis inte upp mot den riktiga originalballerinan..

Precis, även om jag tycker att iaf toffee och orginal var ganska lika, även bc var rätt lik orginalet. :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag köpte ett paket av varje förra veckan men blev inte särskilt imponerad av någon av smakerna. Toffee smakar inte toffee utan mer som vanliga Ballerina fast sötare. Bananchoklad luktar gott men smakar bara fejk-banan.

Vote: Toffee

Visste ni att det finns Apelsinchoklad också? Den knäcker båda de nya sorterna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag köpte ett paket av varje förra veckan men blev inte särskilt imponerad av någon av smakerna. Toffee smakar inte toffee utan mer som vanliga Ballerina fast sötare. Bananchoklad luktar gott men smakar bara fejk-banan.

Vote: Toffee

Visste ni att det finns Apelsinchoklad också? Den knäcker båda de nya sorterna.

Tänkte preics skriva nått i stil med att dom borde ta bort apelsin/choklad och ha kvar båda dom nya... finns inte mint/choklad kvar föresten? den var iaf hyfsat god. Men Orginalet är bäst! :rolleyes:

Redigerad av Wallemart
Länk till kommentar
Dela på andra sidor