Mathias Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Jag måste säga bananchocklad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Bananchoklad lät gott... (saknar oboyen med banan/chokladsmak ) har dock inte testat nåt, så det blir null vote Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Har inte smakat nån... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallemart Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Bananchoklad lugnt, Synd att vi verkar relativt ensama om det... Iaf enligt www.ballerina.se kan nog bero på att Toffe låter mycket godare, synd att folk röstar utan att smakat innan... blir helt fel resultat då nåja får väll köpa några dubbelpaket innan omröstningen e avslutad och sälja toffee:arna till nån dum idiot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Bananchocklad för jag har inte smakat det andra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Har inte smakat någon av dem två, men bananchoklad lät mycket godare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Bananchoklad låter ju gott Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Bananchoklad. Tycker man annat är man dum i huvudet, då kan man brinna i helvetet, jävla skithög som röstar något annat, asså jag lovar att jag kommer att "knulla" han.. ! Det jag sev var på skoj för er som inte fattade det på mina smileys, för jag vet att om jag inte skeiver denna text så kommer några att hoppa på mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Jag har bara smakat Toffee så jag votade på den, men bananchocklad lät gott Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 (redigerad) Banan choklad Men eftersom jag inte äter ''balet choklad'' så..... Vote: Har inte smakat någon. Redigerad 30 augusti, 2005 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Fyfan, orginal ska det vara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Toffee lätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Har inte smakat någon av dem.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Vafan? Inte smakat någon av dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Vote: toffee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Inte smakat nån men toffee låter godare Vote: Har inte smakat någon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Har inte smakat någon av dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Jag har bara smakat Toffie. Och den var väll ganska god Vote: Toffie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Hur kan man rösta på ena om man inte smakat någon? Tofee var iaf klart godast för den smakade Marieekex. Vote: Tofee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Vote: Har inte smakat några av de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts