Hades Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Jag har märkt att en 2 små sprickor uppkommit precis vid innercirkeln. Spelet startar knappt aldrig skivan stoppas i sedan surrar det och ibland när jag har tur kommer det igång. Sedan står de "stoppa in orginalskivan" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kjoada Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Ok? vad vill du få reda på eller vad ska vi göra åt det? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Jag har märkt att en 2 små sprickor uppkommit precis vid innercirkeln. Spelet startar knappt aldrig skivan stoppas i sedan surrar det och ibland när jag har tur kommer det igång. Sedan står de "stoppa in orginalskivan" Intresseklubben antecknar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mad-Wille Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Nästa gång du köper ett spel så får du vara mer försiktig var glad att det funkar ibland. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hades Skrivet 30 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Jag tycker att förpackningen är skit varje gång du öppnar den sitter skivan löst! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mad-Wille Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Jag tycker inte heller att förpackningen är bra i san andras men om du trycker hårt så sitter skivan bra. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Wow, vad roliga ni är med era Inressekulbben anteckanr Om du vill ficksa spelet är nog det ända sättet att leta upp ett ställe där dom slipar skivor Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts