Jump to content

Ska köpa en billig dator..

Sikorka
 Share

Recommended Posts

1400? vad tror du en dator kostar egentligen?

för 1400 får du ett grifkkort. typ..

fast det finns väl givetvis undantag och osv..

men för 1400 får du inte mycket iaf. :P

Han sa att han ville ha en dator som klarar cs 1.6, det behöver man fan inte ett grafikkort för 1400 till.

Du kan ju fan ha ett gf2 och 100fps till det spelet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men Om nu inte hittar nån för 1400 så kan nu ju erbjuda en annan lite dyrare..

Jag blir inte sur för det..

Och ska sa faktiskt Ungefär 1400.. (:!!!:)

Jo... Men även om man skulle höja med en femhundralapp finns det typ fortfarande inget. Butiker kan man iaf glömma. Då får du punga ut med iaf 2500:- eller liknande. Den enda chansen är blocket, tradera eller liknande... Så... Var ska man trycka på Blocket- Sverige- Kartan i början? ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

100 fps i smoke kan du glömma och på aztec yard. Är du medveten om hur usel kodning Valve har gjort med 1.6?

Sa jag att man kunde ha det på aztec när man sitter i en smoke?

Nej, jag sa att man kunde ha 100fps i spelet, jag sa inte var.

Det finns folk med x800xt som har problem med aztec osså.

Det jag försökte säga var att man inte behöver ha ett bra grafikkort för att spela cs 1.6 och ha 100fps.

Och ja man kan ha 100fps på aztec i en smoke med ett gforce2, om du har rätt tweaks.

blir det snyggt? nej, men nog fan har du din fps.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja du, de går kan ja säga. Ja hade 1.4 amd, 256 ram och gf2 64 mb. 100 fps i alla lägen.. Så du kan glömma dina fps drops.

Mja, möjligtvis om du tweakat ditt cs så att det ser ut som legobitar på skärmen överallt, och smoken är en kolsvart rök som stiger sig nånstans. Eller du kanske körde hacks med nosmoke. ^_^

Det finns inte en chans att du med gf2 kan ha 100 fps på yard med smokes.(kanske men det som skrevs över, men då får du verkligen lägga manken till. Testa en aimmap också med många människor.)

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mja, möjligtvis om du tweakat ditt cs så att det ser ut som legobitar på skärmen överallt, och smoken är en kolsvart rök som stiger sig nånstans. Eller du kanske körde hacks med nosmoke.  ^_^

Det finns inte en chans att du med gf2 kan ha 100 fps på yard med smokes.(kanske men det som skrevs över, men då får du verkligen lägga manken till. Testa en aimmap också med många människor.)

Men de sa du inget om. Att tweaka eller att inte tweaka det är frågan. Vill man ha sina 100 fps och flyt i sitt spel så visst, det kan man få med ett gf2. Men om de ser snyggt ut eller inte ( snyggt o snyggt, cs är väl inte känt för de ) de får man ju leva med.

Och nä, ja fuskar inte (:!!!:)

Redigerad av Bosse
Länk till kommentar
Dela på andra sidor