kjoada Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 SPOILER Ungefär hur långt har jag kvar av storyn när jag har gjort inbrottet på Caligulas och man är tillbaka i Los Santos för att ta uppdrag av smole, men han säger att man måste ta över mer hoods först? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 När du är klar med hoods så är det väl ett uppdrag kvar om jag inte minns fel. kan va 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kjoada Skrivet 30 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Ok, men hur många hoods behöver man egentligen ta över har hållit på skit länge nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RanDo0m Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Ok, men hur många hoods behöver man egentligen ta över har hållit på skit länge nu Men håll på tills han ringer!!! DAAH! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Ta över alla hoods. Gjorde jag, annars om du far till en annan stad eller ut på landet en längre tid, ä det stor chans att nån tar över dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts