Edino Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Varför sprängs planet AT-400 när man vill köra med det??!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 För att dom tycker det är KUL!?.. fel forum....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Varför sprängs planet AT-400 när man vill köra med det??!!! Gör det? Då har jag missat något... för mig sprängs det bara om jag landar som en albatross. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Varför sprängs planet AT-400 när man vill köra med det??!!! (:!!! Skulle gissa på följande: 1. Du backar/kör in i något på landningsbanan. 2. Du krockar med något i luften (?). 3. Du störtar. 4. Du är usel på att flyga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Edino Skrivet 31 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Skulle gissa på följande: 1. Du backar/kör in i något på landningsbanan. 2. Du krockar med något i luften (?). 3. Du störtar. 4. Du är usel på att flyga. 1. är rätt 2. är fel 3. är fel 4. ÄR HELT FEL men innan jag börjar åka då händer det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts