bogart Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Desert Eagle Men Colten och Autoshotgun är inte helt fel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emgee Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Rocket Launcher, Shotgun, M4 och den som man använder när man åker helikopter o sen ska man döda Nang Boys på en båt, är det vapnet minigun eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Använder mest AK och M4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Colt 45, mp5 och så gillar jag basball-bat och kniven. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RanDo0m Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Colt M4 och colt 45 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kane Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 MP5an skulle jag tro... men vapnena i GTA spelen e inte så jävla sköna! De borde ha gjort lite coolare och kraftigare ljud till alla vapen! De låter så mesiga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benny_Z Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Jag använder mest minigun och dem där väskbomberna med detenator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Jag använder mest minigun och dem där väskbomberna med detenator Finns inte minigun i San Andreas... ÄGD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Vart får man tag på den egentligen? jag undrar också vart minigunen finns. har jag bara hittat i area 51. och där går det ju bara att koma ner i underjorden på ett uppdrag annars är det väl m4. På Flygplasten i San Fierro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mums_mums Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Finns i mike Toreno hus när man har klarat en bit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bíg_mamá Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Lätt shotgun! (den vanliga asså) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Finns inte minigun i San Andreas... ÄGD Finns det visst, ÄGD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krukmakare Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Var finns mysterios gun1. jag hittar den inte i blueberry:( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Blombuketten är bra =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jensen Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 M4 är fett effektiv....Käppen har jag aldrig hittat (ej heller letat efter) Men sen är ju shotgunen fet. hmmm... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Var finns mysterios gun1. jag hittar den inte i blueberry:( Antar att du menar Dildo. Finns i det flesta polisstationer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigSmoke Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Gillar inte vapnen i GTA:Sa faktiskt... De känns alldeles för veka och låter förjävligt. men det är ju bara min åsikt om saken... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Desert eagle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Gillar inte vapnen i GTA:Sa faktiskt... De känns alldeles för veka och låter förjävligt. men det är ju bara min åsikt om saken... Håller med om att dom låter förjävligt. Colt 45 är mitt favorit vapen i SA . För den är det inte lika lätt att döda med. Och jag vill inte att det ska vara för lätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts