Balor Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Japp det gör det Jag var med när allt hände men som sakt jag sa kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 (redigerad) Japp det gör det Jag var med när allt hände men som sakt jag sa kanske. GTA kom ut 1997. Bungie köptes av M$ 2000. Edit: Hittade vad du kanske syftade på: Others companies that have developed for Rockstar Games Bungie, of Halo fame, developed the game Oni Dom utvecklade ett spel som R* gav ut. Redigerad 31 augusti, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Balor Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Jo jo men det var rätt många från bungie som gjorde spel för bungie som kickades. dom gick över till *R och därför sa jag att gta kanske inte skulle ha funnits. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Länge leve apple:) Yeah! Apple, om katten själv får välja! ---- Brott mot spelvärlden? jag vet inte.. är inte så insatt i spelvärlden längre. tycker att spelindustrin har blivit mer som som musikvärlden. folk gör skit spel och musik och vill ha pengar. samma gäller med film, ta t.ex mr. and mrs. smith, ärligt, vad det någon som tyckte att den va bra? dom tyckte säkert själva att den va dålig men varför ska dom bry sig när dom får.... ....Pengar!! spel & filmindustrin är väl inte i samma grop som musikindustrin men dom är på väg.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 3DRealms för åtaliga år sagt att "snart" kommer Duke Nukem Forever. Lycka till att det spelet kommer se världen nångång.. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Har inte så mycket med Heroes att göra iof. Och visst har det väl funnits rollspel i M&M världen förrut? Eller har du missat Might & Magic 1 - 9? Heroes är bara en spinoff serie. Nu kommer jag ihåg, spelade bl.a Warriors of Might & Magic till PS1(X) som liten, stort fan av serien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts