Crusader Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Vilka personer tycker ni har begått brott mot spelvärlden? Och varför? Min lista är lång men överst står Dafydd ab Hugh för hans förstörelse av DOOM spelen genom att göra demonerna till rymdvarelser och få en massa som läst dem tro att demonerna i spelen också var rymdvarelser och aldrig kom från helvetet. De i sin tur irriterar oss som vet att det är demoner i spelen, med sina påståenden om att de vet bättre än oss och att böckerna är den riktiga handlingen och att det är så i spelen med. Varför gör han inte en bok om "Omen" filmerna där Damien är en rymdvarelse istället för djävulens son. Där står också vem det nu var som kom på ideen att göra TV-spel om Crazy-Frog figuren och musiken, vars skapare borde dömas för brott mot mänskligheten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Där står också vem det nu var som kom på ideen att göra TV-spel om Crazy-Frog figuren och musiken, vars skapare borde dömas för brott mot mänskligheten. Så sant.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Jack Thompson, Att han ens fgörsöker stoppa GTA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 De som avbröt Sam & Max 2 projektet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Dear Soft för att de slutade att utveckla Shaun Palmer's Pro Snowboarder 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Att 3DO sålde rättigheterna till att göra Heroes of Might and Magic till nåt företag som vill göra ett RPG utav det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 30 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Idiotiska senatorer, präster och advokater som vill förbjuda spel och predikar om det utan att ha varken spelat eller ens sett ett spel i verkligheten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Idiotiska senatorer, präster och advokater som vill förbjuda spel och predikar om det utan att ha varken spelat eller ens sett ett spel i verkligheten. Wnollrd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Att Lionhead slutade med B.C. ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 (redigerad) Idiotiska senatorer, präster och advokater som vill förbjuda spel och predikar om det utan att ha varken spelat eller ens sett ett spel i verkligheten. Håller med till 100%! Invictus: Har dom?? Redigerad 30 augusti, 2005 av Alpha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Att 3DO sålde rättigheterna till att göra Heroes of Might and Magic till nåt företag som vill göra ett RPG utav det. 3DO gick i konkurs, och UBI gör vad jag vet inget RPG av Heroes 5. Det blir ganska likt Heroes 3. Enheterna som hittils avslöjats verkar ganska spännande. Eller vad sägs om: http://home.houston.rr.com/thepliskepages/images/chuck_images/h5_images/Necro/HOMM5_Necropolis_Creature_Wight.jpg --- Brott mot spelvärlden... ehm... bah kommer inte på nått. Tjingeling. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Balor Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Mircosoft är och kommer vara den störtsa boven av dom alla. Så är det bara. Såg med mina ögon vad dom gjorde med bungie .. Så det är i mina ögon den största boven.. Länge leve apple:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 (redigerad) 3DO gick i konkurs, och UBI gör vad jag vet inget RPG av Heroes 5. Det blir ganska likt Heroes 3. Enheterna som hittils avslöjats verkar ganska spännande. Visste inte det om konkursen, men vet att dom kommer göra ett Heroes 5 men även ett slags RPG, tror att det blir som Morrowind lite. edit- hittade lite om det http://www.gamereactor.se/texter/?id=4778 Redigerad 31 augusti, 2005 av RadiuZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 När de sköt upp release datumet på en Konsol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 31 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Mircosoft är och kommer vara den störtsa boven av dom alla. Så är det bara. Såg med mina ögon vad dom gjorde med bungie .. Så det är i mina ögon den största boven.. Länge leve apple:) Huh? Hur menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 (redigerad) Mircosoft är och kommer vara den störtsa boven av dom alla. Så är det bara. Såg med mina ögon vad dom gjorde med bungie .. Så det är i mina ögon den största boven.. Länge leve apple:) När du sa det kom jag på vem den största boven i spelvärlden är: E fuckin' A! Så är det bara. RadiuZ: Har inte så mycket med Heroes att göra iof. Och visst har det väl funnits rollspel i M&M världen förrut? Eller har du missat Might & Magic 1 - 9? Heroes är bara en spinoff serie. Edit: Att lägga in Starforce som kopieringskydd borde fan vara ett brott. Redigerad 31 augusti, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Länder som förbjuder eller censurerar spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Cdon.com dom borde fan i mig läggas ner på en gång, jävla fag hemsida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Balor Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Huh? Hur menar du? OK. Microsfoft köpte upp bungie. dom som arbetar på *R nu så det kom ju något bra från det. men jag spelade hela tiden myth på nätet. Klan fighter hela tiden. skit roligt. Men som sakt så kommer microsoft och köper upp bungie. servern läggs ner o.s.v. Men som sakt något bra kom det från det. om det inte hände kanske gta inte skulle ha funnits.(vem vet)... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 OK. Microsfoft köpte upp bungie. dom som arbetar på *R nu så det kom ju något bra från det. men jag spelade hela tiden myth på nätet. Klan fighter hela tiden. skit roligt. Men som sakt så kommer microsoft och köper upp bungie. servern läggs ner o.s.v. Men som sakt något bra kom det från det. om det inte hände kanske gta inte skulle ha funnits.(vem vet)... Är du helt ute och cyklar eller har jag missat något? Skulle inte GTA funnits om inte M$ köpt upp Bungie? Jobbar fd Bungie snubbar på R*? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts