Jazz Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 (redigerad) Ja, om det nu finns ett så skulle det likssom kunna ändra ens röst, t.e.x om jag pratar live med någon på msn så skulle jag kunna vrida om den till robotröst, eller något annat. Vore väldigt tacksam om någon vet var ett sånthär finss (om det exicterar). Edit: Om jag nu måste googla, vad ska jag googla på? // Jazz Redigerad 29 augusti, 2005 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Sökt på google? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Ja, om det nu finns ett så skulle det likssom kunna ändra ens röst, t.e.x om jag pratar live med någon på msn så skulle jag kunna vrida om den till robotröst, eller något annat. Vore väldigt tacksam om någon vet var ett sånthär finss (om det exicterar). // Jazz Skall finnas olika maskiner (hårdvaror) som förvränger rösten, Röstförvrängare. Annars, sök efter 'röstförvrängare' eller kanske 'voicedistort'. Google is always your friend! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Ja, om det nu finns ett så skulle det likssom kunna ändra ens röst, t.e.x om jag pratar live med någon på msn så skulle jag kunna vrida om den till robotröst, eller något annat. Vore väldigt tacksam om någon vet var ett sånthär finss (om det exicterar). // Jazz AVC tror jag programet jag hade förr hette. Det fanns väldigt många funktioner. Sen var det massa förinställda röster tex, Gammal dam/gubbe medelålders kvinna/man sen några till det funka väldigt bra =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 29 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 (redigerad) Okej... tack Redigerad 29 augusti, 2005 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Naw, kan inte komma på vad jag ska skriva... Live röst förvrängare? Sök på avs voice changer tror det heter så. Finns i lite olika hallonplantage tror jag hitta mitt där iaf =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 29 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Jo, men alla är köp verisioner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Jo, men alla är köp verisioner Men kryp ner i ett mullvads håll du kommer säkert hitta en fullversion där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 29 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Nepp.. hittar inget Ingen som kan något annat program? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Nepp.. hittar inget Ingen som kan något annat program? Tyvär det är det enda jag vet. =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Epix vet något tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Epix vet något tror jag. Precis! PM'a Epix så fiskar han det åt dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Här har Du en för 159:- http://www.coolstuff.se/p113/Rostforvrangare.html BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 [O][T],Aug 30 2005, 12:22] Här har Du en för 159:- http://www.coolstuff.se/p113/Rostforvrangare.html BOT Hahaha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-ReeX Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 (redigerad) Ladda ner : AV VCS 3.0 på download.com elller dc++ VCS = voice changer software Redigerad 30 augusti, 2005 av T-ReeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 30 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Precis! PM'a Epix så fiskar han det åt dig! SKämt? Allvar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 SKämt? Allvar? Seriöst som fan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 30 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Okej... PMar han då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Ladda ner : AV VCS 3.0 på download.com elller dc++ VCS = voice changer software (:!!! Sånt där ska man inte säga här på forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload4/wtf_.PNG Sluta spamma ner min inbox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts