leftbehind Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Eftersom när jag varje gång kikar in i SA-delen, så ser jag alltid en topic som lyder: Min stuntfilm1, min nya film etc etc. Så jag tänkte att man kanske kunde samla alla här istället, och lägga upp dom, diskutera, ja allt som hör till runt dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 29 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Nu blir det dubbelpost. No offense men , alla/många nya 05:or tycks inte fatta vad ordning och reda är, dom pangar bara på med sina jävla topics, får dom svar så skiter dom i det o låter kontot vila. Stör mig som fan på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Och vad äe det för fel på denna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 29 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Ja? Det var 3 veckor sen nån rörde den, och en stunttopic startars hela tiden här, dag efter dag. Som du kanske ser om du trycker på "Last" i topicen, så ser du att den ej används mycket flitigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 ...bara för att den e ganska gammal behöver det ej betyda att den e dålig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 30 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Aldrig påståt att den är dålig, bara att den inte är aktiv, och att 05:orna inte förstår saker och ting. Du är ju en av dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Jag tänkte också på den Topicen som Quad skickade, testa att skriva i den om att dom ska lägga sina stunts där och se va som händer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 30 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Orka.. skapa denna topic för att försöka på ordning, vilket det ändå inte blir för små skitungar reggar sig för att visa 1 film. Sen skiter dom i det. Jag har hoppat av SA sektionen, och tänker inte ta mig dit igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts