Ante_freeman Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 (redigerad) Jag håller på o lära mig fixa in moddar (typ bilar o so vidare) och fick in 2 bil moddar till GTA3 !!! Men Bilarna är ju vita lite här o där !!! Nån som vet hur man fixar det (om det går) (så att det blirT.E.X hel svart) ??? EDIT: Nån som vet hur man ändrar namn på bilarna ? Redigerad 29 augusti, 2005 av Ante_freeman Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 SoEk Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 30 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 SoEk Vad då ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Vad då ??? Jag tror han menar "sök" Lite fiffigare trådtitel nästa gång också. (:!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 För att byta färg åker man ofta till en pay n' spray. Men annars har du inte installerat bilen rätt. Kolla readmen igen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 För att byta färg åker man ofta till en pay n' spray. Men annars har du inte installerat bilen rätt. Kolla readmen igen. Haha1 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Haha1 Lol! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Dålig titel, dålig kvalité på inläggen. Låst. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts