KalleR Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Min mobil la av igår, så jag är i behov av en ny. Prylbög som man är blev man mer eller mindre förälskad i SE w800i (tyvärr räcker inte min budget till en sån, men det går alltid ordna). Men frågan är om man ska köpa en GSM telefon, eller om man ska satsa på 3G. lite beslutsångerst där... Vad tycker ni? och motivera varför ni tycker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Min mobil la av igår, så jag är i behov av en ny. Prylbög som man är blev man mer eller mindre förälskad i SE w800i (tyvärr räcker inte min budget till en sån, men det går alltid ordna). Men frågan är om man ska köpa en GSM telefon, eller om man ska satsa på 3G. lite beslutsångerst där... Vad tycker ni? och motivera varför ni tycker GSM. Har en 3G-nalle (Sony Ericsson Z1010) och tycker inte att 3G-utbudet är fulländat. Visst, jag har operatören '3' och har väll alla funktioner som jag kan tänka mig, men för det priset.. Tror inte det. Dessutom använder jag knappt tjänsterna.. SMS:ar och Ringer. Kameran är knappt använd, använder min digitalkamera. MP3 spelaren likaså, har en duglig MD och en MP3 spelare. Köp dig en liten och snygg GSM-nalle, mitt nästa köp blir en Nokia 7610 som ser riktigt fräsch ut + att den har symbian OS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Köp en gammal tegelstenstelefon. De är fina och väldigt användbara om man faktiskt vill RINGA med sin mobil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Köp en gammal tegelstenstelefon. De är fina och väldigt användbara om man faktiskt vill RINGA med sin mobil. Anledningen till att jag är sugen på w800i är pga mp3spelare och 2megapixel-kamera. köper jag en gammal billig fån är jag trött på den efter några dagar och vill ha en ny igen. xPisc: tack för din åsikt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Egentligen borde du inte slänga bort så jäkla mycket pengar på en mobil. Har en T630 som jag köpte för en tusenlapp nångång när den kom ut. Men man kan ju alltid göra kap som min kusin som köpte sin z800 för under 1k. Den är mushi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Min mobil la av igår, så jag är i behov av en ny. Prylbög som man är blev man mer eller mindre förälskad i SE w800i (tyvärr räcker inte min budget till en sån, men det går alltid ordna). Men frågan är om man ska köpa en GSM telefon, eller om man ska satsa på 3G. lite beslutsångerst där... Vad tycker ni? och motivera varför ni tycker Hur la den av? Är det ett stort fel? Annars borde det gå att fixa den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blade87 Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Köp en SE K750 köpte min förra veckan funkar perfekt, dessutom är K750 och W800 istort sätt samma telefon, bara utssendet och nån mp3 funktion skiljer och dessutom några hundralappar billigare ok när de gäller 3G är mina erfarenheter att de både e dyrt och krångligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Min mobil la av igår, så jag är i behov av en ny. Prylbög som man är blev man mer eller mindre förälskad i SE w800i (tyvärr räcker inte min budget till en sån, men det går alltid ordna). Men frågan är om man ska köpa en GSM telefon, eller om man ska satsa på 3G. lite beslutsångerst där... Vad tycker ni? och motivera varför ni tycker Använder du mycket din mobil: Köp en 3G Använder du lite din mobil: Köp GSM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Hur la den av? Är det ett stort fel? Annars borde det gå att fixa den. Den bara dog, medans den låg på datorbordet. ingen aning vad felet är, det är inte batteriet iallafall, mätte upp 3.9 volt i det. Även om jag skulle få igång telen är jag allmänt trött på den och joysticken är halvtrasig (man får trycka 3-10 gånger för at tdet ska hända nåt). Så jag vill ha en ny telefon, den som gick sönder är en T610 som jag haft i 2 år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Min mobil la av igår, så jag är i behov av en ny. Prylbög som man är blev man mer eller mindre förälskad i SE w800i (tyvärr räcker inte min budget till en sån, men det går alltid ordna). Men frågan är om man ska köpa en GSM telefon, eller om man ska satsa på 3G. lite beslutsångerst där... Vad tycker ni? och motivera varför ni tycker GSM om du ska köpa mobilen inom de närmsta tio åren! 3G går knappt att använda... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 (redigerad) GSM om du ska köpa mobilen inom de närmsta tio åren! 3G går knappt att använda... .w0rd.. 3G suger ju nått fruktansvärt än så länge.. mobilkameror likaså.. vote: hederlig gsmtelefon utan kamera.. Redigerad 29 augusti, 2005 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 GSM om du ska köpa mobilen inom de närmsta tio åren! 3G går knappt att använda... Gör det inte? Så allt jag gjort.. har bara... Varit en illusion? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Gör det inte? Så allt jag gjort.. har bara... Varit en illusion? Självklart du trodde väl inte att nåt av det var påriktigt =P Köp en riktigt billig gsm telefon vore mitt tips =) Nokia 3310 är ju lätt hållbaraste mobil jag haft. Går dom att få tag på längre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 (redigerad) .w0rd.. 3G suger ju nått fruktansvärt än så länge.. mobilkameror likaså.. vote: hederlig gsmtelefon utan kamera.. 2megapixel kamera duger till att dokumentera med. den lär ju vara bättre än din kamera som visar orange när det borde vara rött Jag vill ha en mobil med kamera och mp3spelare! så alla andra förslag är onödiga Explosiv Anka: min 3310 höll också länge, bara batteriet som gav sig, efter ett tag. och ja den finns att köpa fortfarande. men hade jag varit ute efter en sån hade jag inte bett om hjälp från första början tack alla andra för vettiga komentarer, lutar mer och mer mot w800i, nu måste jag bara sälja min cykel så jag får råd Redigerad 29 augusti, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 men hade jag varit ute efter en sån hade jag inte bett om hjälp från första början Förstod det men ville bara säga att det är en av dom mest hållbara mobiler som finns. Men det beror ju på det endel vill ju använda sina mobiler till allt. Knäppa kort,lyssna på musik m.m. En del är som jag och vill enbart ringa. Vill jag lyssna på musik använde jag mp3 spelare, vill jag knäppa kort digitalkamera. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Förstod det men ville bara säga att det är en av dom mest hållbara mobiler som finns. Men det beror ju på det endel vill ju använda sina mobiler till allt. Knäppa kort,lyssna på musik m.m. En del är som jag och vill enbart ringa. Vill jag lyssna på musik använde jag mp3 spelare, vill jag knäppa kort digitalkamera. =) Vill jag knäppa kort använder jag också min digitalkamera, men det hade varit skönt med en fullt duglig kamera som man har med sig 24/7 för spontana bilder... för jag pallar inte gå runt med en stor digitalkamera i bakfickan. Vill jag lyssna på musik idag snor jag brorsans mp3-spelare, han wanjar en del, hade varit skönt med en egen. Och köper hellre en mobil med bra inbyggd mp3spelare, än både en mobil och en mp3spelare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Vill jag knäppa kort använder jag också min digitalkamera, men det hade varit skönt med en fullt duglig kamera som man har med sig 24/7 för spontana bilder... för jag pallar inte gå runt med en stor digitalkamera i bakfickan. Vill jag lyssna på musik idag snor jag brorsans mp3-spelare, han wanjar en del, hade varit skönt med en egen. Och köper hellre en mobil med bra inbyggd mp3spelare, än både en mobil och en mp3spelare A det är ju en fördel att ha med sig 24/7. Men inbyggda mp3 spelare brukar väl inte vara nå vidare? Och så kan det ju knappast vara nå mycket till minne? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 A det är ju en fördel att ha med sig 24/7. Men inbyggda mp3 spelare brukar väl inte vara nå vidare? Och så kan det ju knappast vara nå mycket till minne? Det följer med minneskort på 512 mb. och går att köpa 2gb om man känner för det och har råd. Det går även hantera playlists, och mixa med equalizer mm. så den är fullt duglig som mp3spelare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Det följer med minneskort på 512 mb. och går att köpa 2gb om man känner för det och har råd. Det går även hantera playlists, och mixa med equalizer mm. så den är fullt duglig som mp3spelare Okej fast det blir nog inte lika bra som min ipod mini och mina grados sr-125 =P Men det kommer nog vara helt dugligt =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Okej fast det blir nog inte lika bra som min ipod mini och mina grados sr-125 =P Men det kommer nog vara helt dugligt =D Nej, självfallet inte, men det är i klass med lite billigare mp3-spelare. och så har ju ipod mini varken inbyggd telefon eller kamera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts