OskarJ Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Min första stuntfilm! Bad stunts 1 säg vad ni tycker jag tål kritik! //Oskar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Min första stuntfilm! Bad stunts 1 säg vad ni tycker jag tål kritik! //Oskar Sög otroligt mycket seriöst.. samma stuntställe, inga snygga stunts, kass musik, dålig kvalle på filmen.. Lycka till med nästa regards Yakuza_man :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pimpy Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Sög otroligt mycket (:!!! seriöst.. samma stuntställe, inga snygga stunts, kass musik, dålig kvalle på filmen.. Lycka till med nästa regards Yakuza_man :"> jag får ta och hålla med Yakuza_man om detta... Det enda som var hyfsat och lite, lite bra, var det första stuntet med motorcykeln upp på skylten. Men jag har sett bättre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 (redigerad) Dling. Dålig kvalité tråkiga stunts och opassande musik och 7minuter extra det här va helt enkelt inte bra. Redigerad 30 augusti, 2005 av qouad_Gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts