kicken Skrivet 1 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2007 Du blir borgmästare och byter namn på din barndomsgata till Grove. Street. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 1 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2007 När du söker jobb som chaffuör så använder du ditt GTA-spelande som en referens. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 1 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2007 När du söker jobb som chaffuör så använder du ditt GTA-spelande som en referens. Lol, vem skulle få för sig något sånt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 1 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2007 Lol, vem skulle få för sig något sånt? Vem skulle få för sig att göra något som står i den här tråden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 1 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2007 Vem skulle få för sig att göra något som står i den här tråden? Sant, men de flesta är så överdrivna att det inte bara finns. Den där skulle däremot kunna ha hänt på riktigt i... ja, USA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 1 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2007 Sant, men de flesta är så överdrivna att det inte bara finns. Den där skulle däremot kunna ha hänt på riktigt i... ja, USA? Haha Jag satt och tänkte på detta när ja blev runtskjutsad på en moped och då tänkte jag på när ja ska ta körkort och då tänkte jag att ja antagligen kommer köra som jag kör i GTA...sen växte tanken till det...och sen kom ja tänka på den här tråden Så nu vet ni bakgrundshistorien om denna händelse... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 8 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 (redigerad) Glömde ett viktigt tecken Du runkar till spelfodralet innan eller efter användning Redigerad 8 juli, 2007 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
justChris Skrivet 18 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2007 Du försöker raila på ett hönsnätsstängsel med en vespa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2007 Du försöker raila på ett hönsnätsstängsel med en vespa. Haha, bästa på länge! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 21 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2007 Haha, bästa på länge! Bara för att du gillar stunting... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2007 Bara för att du gillar stunting... Förlåt för att jag inte gillar dina tecken! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 21 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2007 Förlåt för att jag inte gillar dina tecken! Ursäkt godtagen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 30 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2007 Du tror att det bara är att skriva "FULLCLIP" och sen behöver du aldrig ladda om vapen som du använder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 31 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2007 Du funderar inte på vart du ska skriva fuskkoder när du gör en 10 Tecken på att du spelat för mycket GTA-list. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 9 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2007 Dessa stämmer på mig 1.När jag ska hem så vill jag inte gå in för att dörren saknar sin gula pil. 2.Det händar att jag kolla i det vänstra hörnet efter en radar. Hur fan skulle du kunna titta i "vänstra hörnet" efter radar ? Det är omöjlight att kolla i "vänstra hörnet" i verkligheten!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 9 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2007 Hur fan skulle du kunna titta i "vänstra hörnet" efter radar ? Det är omöjlight att kolla i "vänstra hörnet" i verkligheten!! Han menade kanske inte på det sättet, utan när han tittar på tv eller läser en tidning kollar han i vänstra hörnet eller något liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 9 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2007 Han menade kanske inte på det sättet, utan när han tittar på tv eller läser en tidning kollar han i vänstra hörnet eller något liknande. Eller också kollar han neråt, snett åt vänster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 9 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2007 Eller också kollar han neråt, snett åt vänster. Man kan aldrig definera "snett åt vänster" i verkliga livet då vänster aldrig tar slut eftersom man kollar runt sig själv hela tiden då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 9 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2007 Man kan aldrig definera "snett åt vänster" i verkliga livet då vänster aldrig tar slut eftersom man kollar runt sig själv hela tiden då Står still. Vrider huvudet åt vänster. Står still. Vrider huvudet neråt. Står still. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 9 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2007 Står still. Vrider huvudet åt vänster. Står still. Vrider huvudet neråt. Står still. Det går fortfarande inte. Huvudet samt ögonen cirkulerar om du ska kolla åt vänster. När man står still finns det något som heter vänster och ner, men inte något mer. Man kan inte säga i nedersta kanten på vänster sida då det inte finns en kant eller ett hörn. Ögonen måste då kolla ännu mer ner och ännu mer vänster och det som då händer är att man måste börja vrida huvudet och det kan man göra oändligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts